Graffiti/BBDO a castigat Cosmorom Agentia de publicitate Graffiti/BBDO a castigat licitatia pentru elaborarea strategiei de comunicare si publicitate pentru compania de telefonie mobila Cosmorom. Agentia va dezvolta planul integrat de marketing si comunicare pentru anul in curs si pentru apropiata lansare a acestui serviciu de telefonie mobila. Valoarea bugetului, potrivit agentiei, se ridica la mai multe milioane de dolari. Cosmorom este al doilea mare cont castigat de Graffiti/BBDO in acest an
Graffiti/BBDO a castigat Cosmorom
Agentia de publicitate Graffiti/BBDO a castigat licitatia pentru elaborarea strategiei de comunicare si publicitate pentru compania de telefonie mobila Cosmorom. Agentia va dezvolta planul integrat de marketing si comunicare pentru anul in curs si pentru apropiata lansare a acestui serviciu de telefonie mobila. Valoarea bugetului, potrivit agentiei, se ridica la mai multe milioane de dolari. Cosmorom este al doilea mare cont castigat de Graffiti/BBDO in acest an, dupa ce a obtinut din partea RomTelecom dreptul sa realizeze strategia de comunicare.
Astral are viata grea la Galati
In urma cu doua saptamani, a izbucnit la Galati un conflict major intre firma de televiziune prin cablu Gameland (al carei proprietar a devenit recent compania Astral din Cluj) si Genius Network, firma de cablu locala care abia s-a lansat in Galati. Razboiul s-a declansat in urma taierii cablurilor firmei Gameland de catre angajatii Genius, cabluri instalate pe stalpii de troleibuz de pe o artera principala din oras. Genius sustinea ca are un contract exclusiv de exploatare a acelor stalpi. Se pare ca patrunderea firmei Astral in Galati a deranjat interesele unor oameni de afaceri locali.
Initiative Media lanseaza un cinematograf
Agentia Initiative Media a anuntat castigarea licitatiei organizate de compania Intercom pentru lansarea lui Hollywood Multiplex, primul cinematograf multiplex din Romania. Intercom este o companie americano-ungara, distribuitor de filme pentru marele ecran, pentru home video si cinematografe in sistem multiplex. Hollywood Multiplex va fi deschis pana la 1 iunie in cadrul complexului Bucuresti Mall.
Medic One are un cont la SmithKline Beecham
Medic One, agentie specializata in publicitatea pentru medicamente, va realiza conceptul de creatie, strategia de comunicare si productia pentru campania Revalid, marca apartinand companiei SmithKline Beecham Europharm.
Presa clujeana s-a imbogatit
La inceputul acestei saptamani, compania Jurnalul SA a lansat cotidianul local „Jurnalul de Cluj”. Functia de editor al ziarului este ocupata de Mircea Tatar, fost director la Antena1 Targu-Mures. Tot in aceasta perioada, in orasul de pe malul Somesului, trustul Media Pro a lansat saptamanalul „Clujeanul”, condus de Dragos Stanca.