Cat costa campania Mari Romani?
Potrivit oficialilor TVR, costul estimativ al campaniei Mari Romani se ridica la aproximativ 600.000 de euro. In aceste costuri se incadreaza si preluarea formatului de la televiziune britanica BBC. Proiectul va fi finalizat in luna octombrie, cand va fi votat “cel mai mare dintre romani”. Campania este sustinuta de mai multe emisiuni de promovare a marilor personalitati istorice. (Iulia Bunea)
Vitrina Felix Media promoveaza turismul romanesc
Autoritatea Nationala pentru Turism, prin Directia Generala si Relatii Internationale, va demara o campanie de promovare a turismului intern. In urma unei recente licitatii, agentia Vitrina Felix Media a castigat serviciile de creatie, care constau in realizarea unui spot TV de 30 de secunde despre oferta turistica generala a Romaniei
si cinci variante de spoturi de 15 secunde (pentru litoral, Delta Dunarii, munte, obiective culturale si de tratament) ce rezulta din spotul general. Campania va mai cuprinde un spot radio si sase tipuri de insertii pentru presa. Scopul campaniei este de a face cunoscuta oferta turistica romaneasca pentru piata interna. La licitatia de creatie au mai participat agentiile Mercury Promotions, Art Advertising, Welldone Advertising si Ars Advertising. Pitchul de media a fost atribuit agentiei SM ART Advertising (detinuta de Dumitru Samson, 40%, si Raluca Samson, 60%).
AVAS si-a desemnat agentia
Licitatia organizata de Agentia pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) pentru acordarea serviciilor de publicitate (achizitie si planificare de media) a fost castigata de agentia Grey Worldwide Bucuresti. La pitch au mai participat cu oferte agentiile Media Investment si MindShare. La ora inchiderii editiei Capital, procedurile pentru semnarea contractului nu erau incheiate.
Orange colaboreaza cu Wieden & Kennedy
Orange Romania are o colaborare cu celebra agentie de publicitate Wieden & Kennedy (Londra) pentru anumite proiecte de creatie locala. Conform politicii grupului France Telecom,
Orange se afla in proces de selectie a unei agentii cu care sa colaboreze in viitor, agentie care sa faca parte din Grupul Publicis, agreat de operatorul francez. Agentiile cu care lucreaza in prezent Orange Romania sunt Saatchi&Saatchi, Tempo,
Initiative Media si 141.
Asociere romano-americana In PR
Agentia Nicola&Partners s-a asociat cu reteaua de relatii publice Porter Novelli, parte a grupului mondial de comunicare Omnicom. Porter Novelli este una dintre cele mai puternice companii de relatii publice din lume, avand sediul central la New York, iar operatiunile sale se desfasoara in 90 de birouri internationale. Nicola&Partners are drept actionari pe Mihaela Nicola (10%) si Flash Investments SA (90%). In urma asocierii, agentia din Romania se numeste Nicola Porter Novelli.