Fox Sports vine si in Romania
Andrew Thau, vicepresedinte al departamentului de dezvoltare a retelei americane de televiziune Fox Sports International, a anuntat ca incepand din 5 mai a.c. va lansa un canal tv de sport destinat in exclusivitate tarilor din centrul si estul Europei. Emisiunile transmise prin satelit de Fox Sports International vor fi distribuite prin cablu si vor fi administrate de canalul Fox Kids Europe. Noul post tv va transmite intre orele 19.00 7.00, inclusiv sambata si duminica, in continuarea programelor pentru copii transmise de Fox Kids. Programele Fox Sports vor putea fi vizionate in Rusia, Romania, Ungaria, Bulgaria si Cehia.
„Intotdeauna Coca-Cola” a intrat in arhiva
Incepand cu luna februarie, compania Coca-Cola are o noua strategie de marketing si comunicare pentru marca de bautura Coca-Cola. Cea mai importanta schimbare a fost operata in privinta sloganului. Celebrul „Intotdeauna Coca-Cola”, vechi de aproape sapte ani, a fost inlocuit cu sloganul „Coca-Cola. savureaza”. (Sloganul scris astfel nu va aparea niciodata in campanie. Realizatorii au pornit de la premisa ca sloganul este o invitatie de a consuma Coca-Cola si nu au dorit sa puna un semn al exclamarii pentru a nu crea senzatia ca sloganul ar fi un ordin!) Dupa Franta, Austria si Turcia, Romania este a patra tara din Europa in care se va implementa aceasta campanie complexa.
Iarasi Tempo!
Unul dintre cele mai originale clipuri publicitare care se deruleaza in prezent pe micile ecrane este intitulat „Pisicutele” si face parte din campania de imagine pentru Banca Turco-Romana. Spotul este creatia agentiei de publicitate Tempo Advertising si a fost filmat la Londra, la Casa de productie „Animals on Blue Screen”. Cele sase pisicute si gaina Henrieta au fost „asistate” de Viorel Mihalcea, director de creatie la Tempo Advertising. La realizarea clipului au mai contribuit Ligia Calin, copywriter, Ovidiu Lupsa, art director, si Iulia Baltaretu, account manager.
Mindshare a castigat dulciuri si Revalid
Potrivit agentiei de presa Mediafax, firma Mindshare Romania a castigat bugetele de media ale companiilor Kraft Jacobs Suchard si Europharm. Bugetul de media al KJS Romania cuprinde marcile Jacobs (cafea), Tang, Sugus (bomboane gumate), Poiana (ciocolata), Smash, Suchardine. La Europharm, bugetul de media a fost castigat pentru medicamentul Revalid (recomandat impotriva caderii parului si a unghiilor!).