ARCA nu se lasa
Curtea de Apel Bucuresti a respins o noua cerere a Asociatiei Romane de Comunicatii Audiovizuale (ARCA) privind suspendarea deciziei Consiliului National al Audiovizualului (CNA) prin care a fost scoasa la concurs prima retea nationala de radio din domeniul privat. ARCA sustine ca CNA ar fi incalcat Legea Audiovizualului organizand concursul in urma caruia compania Europe Developpement International Romania (EDI) a castigat licenta nationala de radio. George Chirita, directorul executiv ARCA, a declarat agentiei Mediafax ca va contesta sentinta Curtii de Apel.
Imola a recoltat un lan de licente
In sesiunea de toamna a concursurilor de licente radio-tv, organizata de Consiliul National al Audiovizualului, societatea Imola a inregistrat un veritabil record, adjudecandu-si 23 de licente locale pentru televiziune si cinci licente radio. Principalul actionar al firmei Imola este omul de afaceri Sorin Vantu. In sesiunea de primavara, Imola obtinuse licenta de emisie prin satelit pentru viitorul post de televiziune Star TV.
MindShare a intrat in Romania
Incepand din 22 noiembrie a.c., The Network, agentia de media a firmei de publicitate Ogilvy&Mather, a devenit agentia de media MindShare. La nivel international, MindShare s-a format prin fuzionarea departamentului de media al retelei J. Walter Thompson si compania de media a agentiei Ogilvy. MindShare aduce in Romania conceptul „house of media”. Ovidiu Florea, directorul executiv MindShare Romania, spune ca agentia pe care o conduce isi propune sa repozitioneze activitatile de media in centrul procesului de marketing. La randul sau, Zoltan Szigeti, directorul general al companiei, nu are nici o indoiala ca MindShare va fi liderul pe piata de media din Romania. Pana la confirmarea acestui pronostic, sa amintim ca revista „Media& Marketing Europe” a plasat Mindshare pe primul loc in topul international in activitatea de „new business”, in perioada ianuarie – august 1999.
Young&Rubicam a pus mana pe telefonul inteligent
Incepand din 20 noiembrie si pana la sfarsitul anului, agentia de publicitate Young&Rubicam/Team Bucuresti deruleaza campania de lansare a noului telefon mobil Ericsson T28s. Campania de lansare a fost realizata de catre Young&Rubicam la Stockholm, Londra si New York si se va derula in tara noastra prin reclame adaptate tv, spoturi radio, presa scrisa si panotaj.