Bates a iesit de sub umbrela Centrade
Retelele internationale Bates Europe si Centrade USA au anuntat lansarea pe piata romaneasca a agentiei de publicitate Bates Romania si a agentiei 141 Romania, firma de evenimente publicitare (below-the-line). Cele doua agentii sunt parte integranta a grupului Bates Worldwide. In functia de director general al companiilor Bates si 141 Romania a fost numit Cristophe Lucius, in varsta de 43 de ani, de nationalitate franceza. El a lucrat in ultimii doi ani pentru agentia FCB din Moscova. In ultimii sapte ani, Bates si 141 si-au desfasurat activitatea in Romania sub umbrela Bates Centrade Saatchi&Saatchi, companie romaneasca detinuta de Centrade USA. Prin lansarea celor doua agentii, retelele publicitare Bates si Saatchi&Saatchi se despart, urmand procedura care a avut loc si la nivel inernational.
Romanii n-au avut succes la festivalul Golden Drum
Spre deosebire de anul trecut, cand agentia OFC/ DMB&B a castigat trei trofee, la editia din acest an a festivalului de creatie publicitara Golden Drum, desfasurat la Portoroz in Slovenia, cele opt agentii romanesti participante s-au intors cu mainile in buzunare. Asta e jumatatea goala a paharului. Totusi, campaniile prezentate in festival de catre agentiile Tempo Advertising, OFC/DMB&B, B.V.McCann Erickson, Leo Burnett& Target si Young&Rubicam/ Team au reusit sa patrunda pe lista finalistelor. Asta e jumatatea plina a paharului. Cele mai multe trofee la acest festival deschis agentiilor din tarile Europei Centrale si de Est au revenit firmelor de publicitate din Polonia.
Young&Rubicam a lucrat campania Jellymania
Luna trecuta, agentia de publicitate Young&Rubicam/ Team a lansat campania Jellymania pentru clientul sau Kraft Jacobs Suchard. Campania la jeleuri consta din doua spoturi tv cate 20 de secunde. Filmarile au durat doua zile si s-au desfasurat la Praga, in studiourile Casei de filme Filmservice, a doua casa de productie din Cehia. Din partea agentiei au participat la filmari Razvan Dumitrescu, account director, si Dragos Popescu, senior copywriter. De asemenea, agentia Young&Rubicam a realizat pentru Mobil Rom campania de presa si materiale BTL pentru sistemul de reportare a minutelor incluse in abonament si neutilizate in cursul unei luni. La aniversarea a doi ani a serviciului ALO, agentia a pus la punct conceptul grafic si sloganul „hAL Oween o aniversare-bomba la doi ani de ALO!”.