TVR si-a gasit un partener de afaceriConcursul de oferte pentru administrarea spatiului publicitar organizat de Televiziunea Romana a fost castigat de regia de publicitate IP Bucuresti. Prin acest demers, TVR intentioneaza sa-si imbunatateasca oferta comerciala, cu alte cuvinte, va incerca, ajutata de experienta regiei IP Bucuresti, sa-si creasca veniturile din publicitate.Ministerul Finantelor pregateste o campanieIn urma licitatiei organizate de Ministerul Finantelor, firma germana Media Consu
TVR si-a gasit un partener de afaceri
Concursul de oferte pentru administrarea spatiului publicitar organizat de Televiziunea Romana a fost castigat de regia de publicitate IP Bucuresti. Prin acest demers, TVR intentioneaza sa-si imbunatateasca oferta comerciala, cu alte cuvinte, va incerca, ajutata de experienta regiei IP Bucuresti, sa-si creasca veniturile din publicitate.
Ministerul Finantelor pregateste o campanie
In urma licitatiei organizate de Ministerul Finantelor, firma germana Media Consulta a fost desemnata sa deruleze campania de promovare a impozitului pe venitul global in Romania. Bugetul alocat din fondurile PHARE se ridica la 1 milion de euro.
Leo Burnett a lansat Prigat Nectar
Agentia de publicitate Leo Burnett&Target a inaugurat in aceasta toamna campania de lansare a bauturii racoritoare Prigat Nectar. Grupul-tinta vizat de campania publicitara este format din tineri din zona urbana, cu varste cuprinse intre 20 si 34 de ani, cu venituri mari si studii medii sau superioare. Spotul publicitar intitulat „Alegerea naturala” are doua variante (de 15 si 30 de secunde). Filmarile au durat trei zile, fiiind realizate in studiourile Castel Film si la Rasnov, sub bagheta talentatului regizor Radu Munteanu, fiul lui Titus Munteanu, directorul canalului tv Romania 1. Bogdan Naumovici, senior copywriter la Leo Burnett&Target, crede ca aceasta campanie publicitara este indrazneata si inovatoare pentru categoria respectiva de produs.
O emisiune plina de afaceri
In noua grila de programe a canalului TVR 1 a fost inclusa emisiunea „Afacerea”. Realizata in colaborare cu revista Capital, aceasta isi propune sa demonstreze ca in ciuda obstacolelor, initiativa particulara isi consolideaza prezenta in economia Romaniei. Difuzata in fiecare marti la ora 23.15 „Afacerea” va evidentia timp de o ora atat succesele, cat si problemele cu care se confrunta intreprinzatorii romani.
Avansare rapida la RPG
Cristina Simion, director editorial al trustului de presa The Romanian Publishing Group (RPG), a fost promovata recent in functia de director general adjunct al aceluiasi trust. In varsta de 33 de ani, Cristina Simion a fost angajata in urma cu doi ani la RPG, editorul revistelor Avantaje, Elle si Estetica. In paralel cu functia de la RPG, Cristina Simion preda marketingul in mass-media la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Bucuresti.