Media Direction opereaza pe piata romaneasca
Pentru operatiunile sale de media, reteaua internationala de publicitate BBDO Worldwide a lansat in Romania compania Media Direction. Firma are in portofoliu clienti ai agentiei de publicitate Graffiti/BBDO si clienti directi ai retelei BBDO. In functia de Managing Director a fost numita Carmen Rosca. De altfel, nucleul echipei de la Media Direction este format din departamentul de media al agentiei Graffiti/BBDO.
Grey Bucuresti lucreaza pentru Telemobil
Telemobil va lansa o noua generatie de servicii de telecomunicatii in Romania. Pentru aceasta, operatorul de telefonie mobila a ales agentia de publicitate Grey Bucuresti pentru a-i dezvolta si implementa o campanie de marca si firma pentru acest proiect.
Monitorul sta de vorba cu bucurestenii
Sub directia lui Ion Cristoiu a fost lansat cotidianul local Monitorul de Bucuresti. Este cel de-al 18-lea Monitor pe care il lanseaza reteaua de publicatii locale cu acelasi nume. Primul Monitor a fost lansat la Iasi in luna mai a anului 1991. Monitorul de Bucuresti este un ziar local de informare generala, care abordeaza cu precadere problemele sociale din viata comunitatii. Sloganul publicatiei este „Ziarul care sta de vorba cu oamenii”.
Corina Vintan: „Adio, Saatchi!”
Corina Vintan, PR Director la agentia de publicitate Saatchi&Saatchi, ne-a confirmat zvonul care circula in piata de publicitate potrivit caruia va parasi agentia condusa de Radu Florescu. Corina Vintan va ocupa functia de director comercial la un important trust de presa. Ea a refuzat sa nominalizeze numele trustului. Corina Vintan a lucrat timp de opt ani la agentia Saatchi&Saatchi.
Targul „Reclama 2001” la Palatul Parlamentului
In perioada 22 – 25 mai, la Palatul Parlamentului, un numar de 71 de firme specializate in productia, importul si distributia de materiale publicitare indoor si outdoor isi prezinta oferta in cadrul expozitiei internationale „Reclama 2001”. Potentialii vizitatori sunt consumatorii de publicitate indoor si outdoor, incepand cu agentiile de publicitate si marile companii, precum si firmele care intentioneaza sa-si promoveze imaginea sau produsele investind in publicitate.