BRAT a editat primul catalog de auditA aparut recent primul numar al Catalogului certificatelor de audit, buletin editat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT). Lucrarea cuprinde, printre altele, informatii detaliate despre activitatea si rolul acestei institutii in peisajul presei scrise, despre avantajele obtinerii de catre editorii de presa a certificatelor de audit al tirajelor, lista membrilor biroului si copiile certificatelor de audit eliberate de BRAT pentru perioada de audit 1 ian
BRAT a editat primul catalog de audit
A aparut recent primul numar al Catalogului certificatelor de audit, buletin editat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT). Lucrarea cuprinde, printre altele, informatii detaliate despre activitatea si rolul acestei institutii in peisajul presei scrise, despre avantajele obtinerii de catre editorii de presa a certificatelor de audit al tirajelor, lista membrilor biroului si copiile certificatelor de audit eliberate de BRAT pentru perioada de audit
1 ianuarie – 31 iunie 1998, la un numar de 22 de publicatii.
Agentia Leo Burnett este punctuala ca un tren japonez
Pe 12 iulie a.c., Claude Papas, vicepresedintele pentru regiunea Balcanilor al firmei Procter&Gamble, a acordat agentiei de publicitate Leo Burnett&Target premiul Perfect Media Order pe anul fiscal 1998-1999. Premiul recompenseaza agentia Leo Burnett&Target pentru ca a fost singura agentie (din totalul de patru cu care lucreaza gigantul Procter&Gamble in Romania) care nu a intarziat in livrarea unui spot tv catre posturile de televiziune in perioada amintita.
Vitrina Felix Media este pe Litoral cu Pringles
Agentia de publicitate Vitrina Felix Media din Cluj s-a urcat, pe 9 iulie, in rapidul de Constanta. Nu singura, ci cu noul sau client, Pringles (marca lui Procter&Gamble), pentru care va desfasura pana pe 22 august, activitati de publicitate neconventionala (below the line) pe intreg litoralul romanesc. In ultimul timp, Vitrina si-a adaugat in panoplia sa de clienti si alte nume noi: Lubrifin (campanie de panotaj) si Kenitex (campanie media).
Graffiti/BBDO are un nou director de strategie
Matei Perahim, directorul revistei Concepte, singura publicatie cu profil publicitar din tara, a intrat in echipa agentiei de publicitate Graffiti/BBDO in functia de director de strategie. Matei Perahim spune ca nu exista un conflict de interese intre noua sa functie si conducerea revistei Concepte. La Graffiti/ BBDO, el va coordona activitatea departamentului de strategie, care va asigura legatura intre departamentele Servicii Clienti, Creatie, BTL si Public Relations.