Demisie trasnet
La inceputul lunii iulie, Adrian E. Ionescu a demisionat din functia de director al Departamentului Comercial din Televiziunea Romana. Oficial, nu au fost date publicitatii motivele acestei decizii suprinzatoare, dar exista voci care spun ca, in ultimul timp, Adrian E. Ionescu era nemultumit de criticile care i-au fost aduse de conducerea TVR, referitoare la nivelul scazut al incasarilor din publicitare ale institutiei. Conducerea departamentului a fost preluata de Claudia Gropan, care pana acum se ocupa de activitatile de marketing ale Societatii Romane de Televiziune.
Mobil Rom si-a schimbat agentia de creatie
Compania de telefonie mobila Mobil Rom a semnat un contract cu agentia de publicitate Ogilvy& Mather, potrivit caruia agentia va furniza servicii de publicitate conventionala („above the line) pentru marcile Dialog si Alo. Cu alte cuvinte, Ogilvy va face, printre altele, creatia publicitara, strategia, creatia spoturilor tv pentru ambele marci. Ogilvy a mai lucrat pe parcursul acestui an pentru marca Alo. Pentru activitatea de media, Mobil Rom continua colaborarea cu agentia Zenith Media, aflata sub umbrela Saatchi&Saatchi, iar pentru activitatile de publicitate neconventionala („bellow the line), operatorul este servit de agentia de publicitate Young& Rubicam.
Graffiti si Telemobil si-au spus adio
Campaniile de lansare pentru serviciul Suntel Lems, apartinand companiei Telemobil, intitulate „Foarfeca”, „Barca” si „Sublerul”, nu au fost realizate de agentia de publicitate Graffiti/BBDO. In acest moment, colaborarea agentiei Graffiti cu Telemobil este incheiata, dupa sase luni de „relatii furtunoase”. Se pare ca aceasta campanie de lansare a fost realizata de colaboratori independenti angajati de Telemobil, lucru care a nemultumit agentia de publicitate.
Gazeta sporturilor a intinerit
Pe 19 iulie a.c., grupul de presa elvetian Ringier a relansat cotidianul sportiv Gazeta sporturilor intr-un concept modern si unic in peisajul presei de specialitate. Investitia trustului Ringier se ridica la 1,5 milioane de dolari. Fondat in anul 1924, ziarul Gazeta sporturilor cunoaste in aceasta vara a doua tinerete, fiind un important jucator pe piata presei sportive.
Sponsorizare pentru matematicieni
Agentia de publicitate AR-THEMA International se numara printre sponsorii principali ai celei de-a 40-a editii a Olimpiadei Internationale de Matematica, ce se desfasoara in tara noastra in perioada 10-20 iulie. Sponsorizarea acordata de agentie se ridica la 32.000 de dolari, firma realizand creatia si productia publicitara a celei mai prestigioase competitii internationale la nivelul elevilor de liceu.