Traiasca Propaganda tovarasului Gheorghe!
Potrivit institutului CSOP/Taylor Nelson Sofres, show-ul Propaganda (Al Saselea Congres Pro FM), transmis la Pro TV, a inregistrat in Bucuresti o cota de piata de 29,6%. In acelasi interval orar (14.00-16.39), Antena 1 a avut o cota de piata de 11%. Pe de alta parte, conform datelor CSOP, postul de radio Pro Fm s-a situat in luna martie in topul preferintelor bucurestenilor cu varste cuprinse intre 11 si 29 de ani. La acest segment de ascultatori, in intervalul orar 7-17, Pro FM a atins o cota de piata de 30,1%, fiind urmat de Radio Contact (26,4%) si Radio 21 (12,3%). Cu aceste cote de audienta, Andrei Gheorghe, directorul Pro FM, are mari sanse sa primeasca din partea patronului Adrian Sarbu titlul de Erou al Muncii Capitaliste.
Radu Moraru a fost lider la mustata
A treia editie a emisiunii „Buletinude stiri” realizata pe 1 mai a.c. de Radu Moraru a avut o audienta medie de 1,6% in Bucuresti, conform institutului AGB Data Research. In intervalul 12.02 -13.10, talk-show-ul de la Antena 1 a fost concurat de „Reforma la romani” (Pro TV) si de emisiunea pentru copii de la TVR1, ambele programe inregistrand o audienta de 1,4%.
Un regizor american a lucrat pentru Scala
De la inceputul acestui an, agentia de publicitate Scala Thompson Communications a creat sase campanii publicitare si a castigat trei clienti. In portofoliul de campanii, agentia si-a inscris campania radio Close Up, promotia Shell (chitante de benzina), campania de imagine Nederlanden, Loteria Jacobs si evenimentele ABN Business Mixer si „Lumea e a ta”. Cei trei clienti castigati de Scala sunt Coty-Rimmel, Chipita si Nederlanden Asigurari de Viata Romania (creatie). Spotul tv pentru compania de asigurari a fost realizat de catre regizorul american Louis Koerner, filmarile avand loc la Castel Film. Programul de procesare pe calculator, intitulat Inferno, este acelasi cu ajutorul caruia s-au realizat efectele speciale ale celebrului film Titanic.
IM are cafea si ciocolata
Din luna aprilie, agentia Initiative Media (IM) deruleaza campaniile de media pentru cafeaua Tchibo si marca de ciocolata Excelenta. Prima campanie a fost conceputa in tara sub coordonarea regionala a IM CEE cu sediul la Amsterdam. A doua campanie este derulata la comanda agentiei de publicitate Notorious. Bugetele cumulate ale clientilor castigati de IM de la inceputul anului se ridica la aproximativ doua milioane de dolari.