Tuca revine la ora care l-a consacrat
La 4 aprilie a.c., Antena 1 inaugureaza noua grila de programe. Conducerea postului precizeaza ca este vorba de o adaptare a grilei la sezonul primavara-vara. Astfel, show-ul lui Marius Tuca va fi difuzat la ora 22.45. Mutarea nu este motivata de scaderea audientei emisiunii, ci de o mai buna exploatare a timpului de vizionare. Observatorul de la ora 19, principala emisiune de stiri, va dura o ora. Agentia de presa a lui Radu Moraru va intra imediat dupa buletinul de stiri de la ora 22.15. In fiecare joi, la ora 0.30 va fi difuzata emisiunea in limba engleza Xpat Profile, care se va adresa in special comunitatii strainilor din Romania. S-a renuntat la emisiunile realizate de Jana Gheorghiu, Anca Florea, Florin Condurateanu si Radu Herjeu, pentru ca acestea nu au atins audientele si veniturile din publicitate scontate.
OFC i-a castigat pe turci
Agentia de publicitate OFC/ DMB&B a castigat licitatia organizata de concernul turcesc Bayindir FIBA, in urma careia ii va asigura acestuia toate serviciile de publicitate si relatii publice in Romania. Bayindir FIBA construieste centrul comercial Bucuresti Mall, cu o suprafata de 30.000 de metri patrati, ce va adaposti, printre altele, 70 de magazine si un complex cinematografic.
La Leo Burnett vor disparea hartiile
Agentia de publicitate Leo Burnett lucreaza la implementarea a doua sisteme pe baza carora intentioneaza sa obtina certificatul standard ISO-9000. Primul sistem, intitulat Performance Evaluation System (PES), realizat in colaborare cu firma Nicholson International, costa 25.000 de dolari si consta in determinarea relatiilor profesionale dintre angajatii agentiei, cunoasterea exacta a indatoririlor si drepturilor fiecarui angajat si, nu in ultimul rand, in stabilirea starii actuale si a politicii de dezvoltarea a firmei. Al doilea proiect se numeste Eficient, este realizat in cooperare cu firma United Software Solutions si reprezinta un sistem informatic care va urmari structura agentiei si relatiile dintre compartimente. Facilitatile sistemului sunt multiple. Dintre acestea, amintim eliminarea „circulatiei hartiilor” in agentie si posibilitatea ca persoanele abilitate (directori sau sefi de departamente) sa cunoasca in orice moment, doar prin accesarea computerului, in ce stadiu de lucru se afla, de exemplu, o campanie publicitara. Implementarea acestui sistem costa agentia Leo Burnett aproximativ 60.000 de dolari.