IAA are o noua conducere
Asociatia Internationala a Publicitatii (IAA), filiala din Romania, si-a ales recent echipa de conducere. Timp de un an, functia de presedinte va fi detinuta de Veronica Savanciuc (Ammirati Puris Lintas). Postul de vicepresedinte este ocupat de Radu Florescu (Bates Centrade Saatchi&Saatchi). Secretarul asociatiei este Serban Ciusca (IP Bucuresti), iar trezorier este Petra Groiss (Scala Thompson). Ron Petreanu, fostul presedinte IAA-Romania si directorul general al agentiei Graffiti/BBDO, si-a anuntat decizia de a parasi Romania in urmatoarele luni.

SBS a investit anul trecut in Romania
Compania Scandinavian Broadcasting System (SBS), operator care detine in Europa mai multe statii radio-tv, a facut public raportul sau financiar pe anul 1998. Potrivit documentului, SBS a investit 1,1 milioane de dolari intr-un proiect de televiziune din Romania. Raportul nu specifica numele proiectului, dar, mai mult ca sigur, credem ca este vorba despre postul Prima TV. Din analiza financiara lipseste Prima TV, dovada ca SBS n-a preluat anul trecut postul condus de Cristian Burci. SBS a inregistrat in 1998 un venit net de 350,5 milioane de dolari, in timp ce cheltuielile totale de operare s-au ridicat la 362,2 milioane de dolari.

Fox Kids are ambitii Incepand cu 1 aprilie a.c., postul de televiziune Fox Kids, ale carui programe sunt destinate cu precadere copiilor, poate fi receptionat pe retelele de televiziune prin cablu din tara noastra. Conducerea postului isi propune sa atinga o audienta de doua milioane de familii in primele sase luni de emisie. Fox Kids va difuza programe subtitrate si dublate in limba romana timp de 12 ore pe zi.

Doi directori ofuscati
Brandusa Armanca, director la TVR Timisoara, si Ioan Muslea, director la TVR Cluj, s-au simtit lezati de afirmatia aparuta in pagina Media din nr.11 al revistei „Capital”, afirmatie potrivit careia incasarile modeste din publicitate ale celor doua posturi, pe anul 1998, ar avea drept cauza lipsa de talent managerial. Cu orgoliul ranit, directorii au contestat veridicitatea monitorizarii A.C. Nielsen, declarandu-ne ca veniturile brute din publicitate ale studioului TVR Timisoara au fost de 11.742 dolari in anul 1998 si de peste 300 milioane de lei in cazul TVR Cluj. Precizam numai pentru cei doi manageri ca pe baza datelor A.C. Nielsen lucreaza o intreaga industrie de publicitate,
deci sursa este credibila.