La Curentul a inceput restructurareaLa mijlocul lunii ianuarie a.c., 54 de ziaristi de la cotidianul Curentul au fost concediati. De asemenea, numarul de pagini s-a redus, fiind afectate suplimentele saptamanale ale ziarului. Gheorghe Ratiu, directorul general al grupului de presa care editeaza Curentul, ne-a declarat ca aceste masuri fac parte dintr-un proces de restructurare a cotidianului. Pe de alta parte, directorul s-a abtinut sa comenteze preluarea de catre societatea pe care o conduce a
La Curentul a inceput restructurarea
La mijlocul lunii ianuarie a.c., 54 de ziaristi de la cotidianul Curentul au fost concediati. De asemenea, numarul de pagini s-a redus, fiind afectate suplimentele saptamanale ale ziarului. Gheorghe Ratiu, directorul general al grupului de presa care editeaza Curentul, ne-a declarat ca aceste masuri fac parte dintr-un proces de restructurare a cotidianului. Pe de alta parte, directorul s-a abtinut sa comenteze preluarea de catre societatea pe care o conduce a pachetului majoritar la Nord-Est Media Net, una dintre companiile grupului iesean Nord-Est. Ideea acestei tranzactii a fost vehiculata cu insistenta in mass-media din Romania, in toamna anului trecut.
Andrei Zaharescu a fost operat la picior
Prezentatorul emisiunii matinale „Buna dimineata, ProTV e al tau”, Andrei Zaharescu, dezminte categoric zvonurile potrivit carora ar fi fost concediat de la ProTV. La inceputul sapamanii trecute, Andrei Zaharescu a suferit o operatie la piciorul drept, fapt care-l va tine departe de studiourile ProTV mai mult de o luna. El intentioneaza sa actioneze in justitie publicatiile care au afirmat ca a fost concediat. Andrei Zaharescu a mai adaugat ca timp de un an si opt luni n-a beneficiat de concediu la ProTV.
Adio, Nikita!
Potrivit institutului CSOP, pe parcursul celor patru luni cat a rulat pe micile ecrane, serialul Nikita de la ProTV a avut o audienta medie de circa 36% in mediul urban. Datorita acestui serial, in fiecare joi, in intervalul orar 2115-2215, ProTV a fost lider de piata. Cea mai buna performanta a Nikitei s-a inregistrat in luna noiembrie 1998, cand a atins o audienta medie de 42%. Serialul a avut o mare priza la tinerii cu varste cuprinse intre 11 si 29 de ani.
Asirom mizeaza pe umor
Noua campanie de publicitate Asirom, pentru „Asigurarea de raspundere civila auto”, este creatia agentiei de publicitate Algorithm din Galati. Ilustratia acestei campanii, derulate in presa scrisa si tv, apartine graficianului Pavel Botezatu, detinatorul a 43 de premii internationale la diferite saloane de grafica satirica.