Graffiti/BBDO si-a concediat clientul
Agentia de publicitate Graffiti/BBDO a reziliat contractul cu producatorul de cosmetice Wella. Timp de sase ani, fara intrerupere, Graffiti/BBDO a asigurat campaniile de publicitate pentru toate marcile Wella.
Un negustor pentru doua posturi de radio
Incepand cu 1 ianuarie a.c., agentia Regie Radio Music (RRM) vinde spatii de publicitate in programele posturilor Radio Total si Radio 21. Pentru ca Radio Total se adreseaza unui public cuprins intre 25-49 de ani, iar Radio 21 se adreseaza ascultatorilor intre 15-25 de ani, RRM spera sa ofere clientilor cea mai larga plaja de consumatori din Bucuresti.
Bucurestenii au inceput anul cu ProTV
Potrivit sondajului de audienta al companiei Sofres Taylor Nelson/CSOP, primul sfert de ora al anului 1999 a fost dominat in Bucuresti de ProTV. In acest interval, audienta programului de Revelion al postului ProTV a atins un varf de 19,4%, in timp ce Antena 1 a inregistrat o audienta maxima de 15,8%. Sondajul confirma inca o data faptul ca pe parcursul Revelionului
s-a dus o apriga batalie intre cele doua posturi comerciale.
Black Pensil lucreaza pentru Mobil Rom
Agentia de publicitate Black Pensil, specializata in activitati „below-the-line (publicitate neconventionala), este autoarea campaniei de comunicare „Impreuna in Dialog de Craciun, desfasurata in perioada 19-24 decembrie 1998, in cinci mari orase ale tarii. De sarbatori, in Lumea Dialog au fost impreuna peste 50.000 de oameni, iar mii de copii au primit cadouri de la Mos Craciun Dialog. Black Pensil este firma „below-the-line a agentiei de publicitate Leo Burnett.
Liderul PRM i-a ridicat audienta lui Marius Tuca
Desi nu s-a aflat in cea mai buna forma la confruntarea CV Tudor-Rona Hartner, ziaristul Marius Tuca se poate lauda ca a stabilit un record de audienta cu show-ul sau. In intervalul 19.47-20.25, cat a durat emisiunea, audienta Marius Tuca Show in Bucuresti a fost de 33,7%, releva studiul companiei Data Media Research.