Bazar

La TV Romania 1 au inghetat preturile ARBOmedia, regia de publicitate care vinde spatiile publicitare ale posturilor publice TV Romania 1 si TVR 2, a anuntat industria publicitatii ca in aceasta toamna a adoptat strategia de "inghetare a tarifelor-lista" de publicitate. La "Surpirze, surprize", ca si in primavara, spotul de 30 de secunde costa 3.500 de dolari in aceasta toamna. Acelasi pret, 3.500 dolari pentru un spot de 30 de secunde, este mentinut si pentru Jurnalul de la ora 20. Zenith Media

La TV Romania 1 au inghetat preturile
ARBOmedia, regia de publicitate care vinde spatiile publicitare ale posturilor publice TV Romania 1 si TVR 2, a anuntat industria publicitatii ca in aceasta toamna a adoptat strategia de „inghetare a tarifelor-lista” de publicitate. La „Surpirze, surprize”, ca si in primavara, spotul de 30 de secunde costa 3.500 de dolari in aceasta toamna. Acelasi pret, 3.500 dolari pentru un spot de 30 de secunde, este mentinut si pentru Jurnalul de la ora 20.

Zenith Media a reusit o nominalizare cu Ursus
Proiectul „Divizia A Ursus” al agentiei Zenith Media Romania, realizat pentru clientul sau South African Breweries, a reusit sa intre in finala concursului „Zenith Global Media Excellence Awards” la categoria „Cel mai bun studiu de caz.” Concursul s-a organizat intre cele 85 de birouri Zenith Media din lume. Proiectul a fost elaborat in martie 1999, cand marca de bere Ursus a devenit sponsorul oficial al campionatului national de fotbal, si s-a desfasurat pana in primavara acestui an. Expunerea media a fost atat de puternica incat, potrivit studiilor cantitative, la trei luni de la inceperea derularii proiectului, 97% din publicul vizat cunostea parteneriatul Divizia A Ursus.

Radio Contact si-a oficializat noile tarife de publicitate
De la 1 octombrie, reteaua Radio Contact are noi tarife-lista de publicitate. In zilele lucratoare, un spot de 30 de secunde in intervalul orar 8-12, pentru Bucuresti, este cotat la 95 de dolari, iar unul in intervalul 12-16 costa 60 de dolari. Sambata si duminica, un spot plasat in intervalul 8-12, pe statia din Bucuresti, costa la rate-card 50 de dolari.

ARBOmedia vinde publicitate pe Internet
Regia de publicitate ARBOmedia a lansat serviciile de vanzare de spatii publicitare pentru Internet. Astfel, compania condusa de Serban Ciusca devine prima casa de vanzari media din Romania care ofera vanzari publicitare atat pe canalele media clasice, cat si pentru Internat. ARBOmedia va oferi clientilor formatele de publicitate on-line: bannere, interstitiale, ferestre pop-up, sponsorizari.

Young&Rubicam face promotia pentru Wiesana
Agentia de publicitate Young&Rubicam/ Team deruleaza campania de comunicare integrata pentru promotia nationala la margarina Wiesana (producator Topway). Campania include spot TV, spot radio si prezenta la punctul de vanzare.

Skol, la o noua promotie
De la 1 septembrie, sub titlul „Zilele care conteaza, Skol le premiaza”, se desfasoara promotia berii Skol, dezvoltata de agentia de publicitate Tempo Advertising. Comunicarea promotiei se realizeaza cu ajutorul unui spot TV difuzat pe Antena 1, Pro TV si Prima TV.

Grey a mancat pastele Pambac Bacau
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a realizat campania de imagine pentru pastele Pambac. Campania TV este sustinuta si de o campanie radio. Echipa agentiei care a lucrat la acest proiect a fost alcatuita din Sorin Predescu, director de creatie, Toni Todosiciuc, copywriter, Cornel Marin, ilustrator, Eva Szabo – Account Executiv si Robert Tiderle – New Business Manager. Pentru filmarea spotului s-au utilizat zeci de kilograme de paste Pambac.