Guvernul va fi zgarcit in 2002 cu SRTV
Potrivit „Proiectului de Buget 2002”, fondurile alocate Societatii Romane de Radiodifuziune de la bugetul de stat se ridica la 408,32 miliarde lei, cu 10% mai mult decat cele din acest an. La randul sau, Societatea Romana de Televiziune (SRTV) va primi de la bugetul de stat suma de 284,51 miliarde lei, cu 7 miliarde lei mai putin decat in 2001. Consiliul National al Audiovizualului are trecuta in proiect suma de 30,2 miliarde lei, cu 18% mai mult decat suma alocata anul acesta. Fondul de salarii de baza al CNA pe anul 2002 va fi de 10,28 miliarde lei, cu opt procente mai mare decat in 2001. Salariul brut al presedintelui CNA estimat pentru luna decembrie 2001 este de 23,347 milioane lei, in timp ce salariul brut al unui membru al consiliului este de 19,7 milioane lei.

Punct Advertising s-a afiliat la reteaua Arnold Worldwide Partners
Agentia de publicitate Punct Advertising s-a afiliat la reteaua Arnold Worldwide Partners, o retea compacta de agentii de publicitate, parte a grupului Havas Advertising. In septembrie anul trecut, in urma achizitionarii Snyder de catre Havas Advertising, Arnold Comunications a preluat conducerea fostei retele Campus, care a fost redenumita Arnold Worldwide Partners, devenind a doua retea globala Havas.
Punct Advertising este o agentie full service si a fost infiintata in 1998. Actionarii majoritari ai firmei sunt Anca Stanciu si Cristian Iosif. Punct Advertising devine partenerul exclusiv al Arnold in Romania si are dreptul exclusiv de a deservi clientii sai internationali pe teritoriul tarii. Principalii clienti ai agentiei Punct sunt: Crowne Plaza Bucuresti, Fujifilm, Golstern GSM, Mios, Panasonic, Tehnics, Unilever, Volvo Trucks, Automobile Bavaria. Anul trecut, cifra de afaceri a agentiei condusa de Anca Stanciu a depasit un milion de dolari.

ADDV serveste Astera dupa-masa
Agentia de publicitate ADDV Euro RSCG a creat campania de imagine pentru marca de pasta de dinti Astera. Campania cuprinde un spot TV difuzat pe Pro TV si Antena 1 si machete de presa ce urmeaza sa apara in revistele Avantaje si Unica. Spotul este regizat de Alexis Sweet si produs de casa de productie Multimedia Est. Spotul parafrazeaza ironic cliseele reclamelor la pasta de dinti. Rolul „expertului” nu este detinut de un stomatolog, care sa explice avantajele folosirii pastei de dinti, ci de un bucatar… italian.

Tempo a lansat margarina Holland Family
Agentia de publicitate Tempo Advertising a realizat campania de lansare a margarinei Holland Family, un nou produs al companiei Bruni Food. Echipa care a dezvoltat conceptul creativ „Alergand pe-o raza de soare” a fost formata din Laura Ghinea, copywriter, si Marcela Moldovan, art director. Noul produs va fi sustinut prin materiale publicitare in presa scrisa si materiale la punctele de vanzare.

IRSOP lider pentru al doilea an consecutiv
Compania IRSOP a ocupat pentru al doilea an consecutiv (1999 si 2000) primul loc in Topul National al Firmelor Private in domeniul cercetarii sociale si de marketing. Clasamentul a fost intocmit de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania, pe baza profitului brut inregistrat in anul 2000.