Bazar

Ca actionar al publicatiei Playboy Romania, Attica Publications a ales sa-si extinda drepturile sale de licentiere Playboy si in domeniul televiziunii din tara noastra. Marc Zand, Senior Vice President la Playboy TV International, a declarat cu prilejul anuntarii acestui acord: "Speram ca Playboy TV sa consolideze succesul publicatiei Playboy in Romania".O noua campanie Mr. ProperCampania "Pizza contest" pentru detergentul Mr. Proper a fost creata si realizata de agentia de publicitate Grey Worl

Ca actionar al publicatiei Playboy Romania, Attica Publications a ales sa-si extinda drepturile sale de licentiere Playboy si in domeniul televiziunii din tara noastra. Marc Zand, Senior Vice President la Playboy TV International, a declarat cu prilejul anuntarii acestui acord: „Speram ca Playboy TV sa consolideze succesul publicatiei Playboy in Romania”.

O noua campanie Mr. Proper

Campania „Pizza contest” pentru detergentul Mr. Proper a fost creata si realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Bucuresti. Realizatorii au vrut sa scape de imaginea femeii satule de munca si
cu modele gen „inainte foloseam detergntul x, dar acum folosesc y”. Ei au adoptat solutia cu doua
personaje aflate in competitie: Popeye si Pluto. Spotul TV a fost filmat de regizorul Radu Munteanu. Echipa de creatie de la agentia Grey a fost condusa de Sorin Predescu – Creative Director.

CuBon isi face loc pe piata cu o idee inedita

Si-a facut loc pe piata romaneasca de publicitate firma CuBon, specializata in campanii publicitare pe spatele bonurilor de casa de la supermarketuri. Primele contracte au fost semnate cu lanturile de magazine General Nic si Mega Image. Printre clientii care au marsat la acest inedit suport publicitar se numara: Electrolux, La Festa, Fuji, Murfatlar. In America, acest nou tip de comunicare publicitara s-a impus de mai bine de zece ani.

Intiative Media a lansat Media e-Book

Agentia Initiative Media Bucuresti a lansat in exclusivitate pe piata romaneasca Media e-Book, cea mai moderna forma de stocare si accesare a informatiilor si datelor referitoare la oferta de media romaneasca, prin intermediul Internetului. Avantajele furnizate de acest instrument constau in standardizarea informatiei, accesul rapid dupa criterii simple, usurinta prelucrarii datelor din perspectiva utilizatorilor si transparenta informatiilor. Media e-Book se adreseaza agentiilor de media si publicitate, departamentelor de marketing, media si publicitate ale clientilor. Acesta cuprinde date referitoare la toate posturile TV centrale si locale, posturi si retele de radio si cele mai importante publicatii locale si nationale. Media e Book poate fi vizitat la adresa www.initiativemedia.ro.