Rezultatul interviurilor cu Viorel Mihalcea si Dragos Grigoriu, directorul general al Tempo, e simplu: se admira, se uita cu afectiune necosmetizata la ce a insemnat constructia Tempo, dar admit ca evolutiile lor ulterioare vor batatori carari diferite.
Abandonarea cochetei vile din Cotroceni, sediul anilor gloriosi ai Tempo, pentru un colos sofisticat aflat in inima targului, recenta prezenta, mai putin fastuoasa, pe podiumurile locale ale festivalurilor de creatie contrabalansata de inregistrarea, doar in ultimul an, a unei cifre de afaceri de peste 4 milioane de USD, conform declaratiilor lui Dragos Grigoriu, sunt semne ca Tempo trece printr-o transformare profunda. Ritmul in care s-au schimbat vitezele pe parcela dimensiunii businessului a fost, se pare, mult prea alert pentru motoarele oamenilor din agentie.
Dincolo de disputele marunte, plecarea lui Viorel Mihalcea, aproape fireasca si specifica dinamicii pietei muncii in publicitate, „vine ca o consecinta a transformarilor generate de cresterea agentiei”, considera Dan Petre, Managing Director al D&D Research, agentie specializata in psihologie organizationala, fiind unul dintre tributurile pe care Tempo le plateste ca urmare a dezvoltarii sale aproape exponentiale.
Teama de rutina, o lipsa a vietii personale care friza ascetismul, senzatia ca mecanismul functioneaza si fara el – in fond in departamentul de creatie Mihalcea era secondat de patru group creative directors, la acestea adaugandu-se exemplul sotiei, un antreprenor innascut – toate au pregatit incet, dar sigur, decizia acestuia de a parasi Tempo.
Departe de a fi neglijabila, plecarea directorului de creatie de la Tempo nu
e totusi o drama, agentia evoluand impecabil in timp, in ciuda unor demisii devenite istorice prin traiectul ulterior al semnatarilor: in fond, nucleele din agentiile ADDV si Headvertising, doua entitati care dau clasa in publicitatea autohtona la capitolul tinuta creativa, au mancat, toate, painea Tempo.
Rezistand unor oferte generoase din partea altor corporatii, Mihalcea isi exercita libertatea recastigata infiintand Freestyle, o noua agentie in care il va avea ca partener pe Bogdan Lazar, un pusti minune al graficii interactive, care a facut furori pe piata de profil din Germania. FreeStyle se pozitioneaza ca o miniagentie creativa si flexibila, tipul diametral opus marilor agentii. Interesant deci, nu e sa constatam ce a dus la separarea lui Mihalcea de Tempo, ci sa vedem ce se intampla in actul urmator.
Bazar
1 august 2002, 12:00
Ultima modificare în 1 august 2002, 15:00
Rezultatul interviurilor cu Viorel Mihalcea si Dragos Grigoriu, directorul general al Tempo, e simplu: se admira, se uita cu afectiune necosmetizata la ce a insemnat constructia Tempo, dar admit ca evolutiile lor ulterioare vor batatori carari diferite.Abandonarea cochetei vile din Cotroceni, sediul anilor gloriosi ai Tempo, pentru un colos sofisticat aflat in inima targului, recenta prezenta, mai putin fastuoasa, pe podiumurile locale ale festivalurilor de creatie contrabalansata de inregistrar
Etichete: arhiva,
tempo
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Asiguratorii se gandesc la sanatatea romanilor
- Razboi euro-dolar? Nu, competitie SUA-Europa
- Cazinourile prefera sa mearga in pierdere
- Cine pierde si cine castiga din cresterea cursului leului
- Un MBA flexibil, cu un continut imbunatatit si actualizat
- Mai multi bani pentru capitalul social
- Liniste in Europa Centrala
- Reclamele in presa au crescut doar pe hartie
- Bugetul asteapta bani din privatizare si creante
- America in topul preferintelor