Bazar

Cea mai tare licitatie a sezonuluiSaptamina trecuta s-a desfasurat licitatia pentru bugetul publicitar de media la marcile producatorului de tigari British American Tobacco (BAT). Este cea mai mare licitatie care a avut loc pe piata romineasca de la iceputul acestei toamne. in competitie s-au angajat agentiile Grey Bucuresti, MindShare si Zenith Media. UAPR nu are obiectii la Legea publicitatiiConsiliul de conducere al Uniunii Agentiilor de Publicitate (UAPR) saluta recenta ratificare a Legii pu

Cea mai tare licitatie a sezonului
Saptamina trecuta s-a desfasurat licitatia pentru bugetul publicitar de media la marcile producatorului de tigari British American Tobacco (BAT). Este cea mai mare licitatie care a avut loc pe piata romineasca de la iceputul acestei toamne. in competitie s-au angajat agentiile Grey Bucuresti, MindShare si Zenith Media.

UAPR nu are obiectii la Legea publicitatii
Consiliul de conducere al Uniunii Agentiilor de Publicitate (UAPR) saluta recenta ratificare a Legii publicitatii, document care aduce clarificari legale i industria autohtona de publicitate. „Legea este un pas important spre normalitate”, spune Radu Florescu, presedintele UAPR. Legea defineste, printre altele, termeni ca publicitatea iselatoare si cea comparativa si stabileste dispozitii speciale cu privire la reclama pentru tigari, alcool, medicamente si arme.

Initiative Media face campania pentru „tariile” Seagram
incepind din aceasta toamna, agentia Initiative Media va derula campanii publicitare pentru marcile Seagram’s Gin si whisky Chivas, apartinind companiei Seagram. Marca Seagram’s Gin este introdusa relativ recent pe piata romineasca. Promovarea Chivas va fi idreptata catre un public relativ restrins, dar cu gusturi rafinate si un stil de viata dinamic.

Cardurile BTR sunt promovate de Tempo
Agentia de publicitate Tempo Advertising a dezvoltat campania de promovare a cardurilor de credit si debit emise de Banca Turco Romina sub licenta Visa si Europlay. Campania a iceput pe 18 septembrie si va dura sase saptamini. Suporturile publicitare pe care se va derula campania sunt: presa scrisa (109 machete i 26 de publicatii), radio (2.968 de spoturi pe 11 statii locale si 2 centrale), outdoor (87 de panouri i Bucuresti si 12 orase din tara).

Tinerama s-a topit i Mix FM
Cel mai tinar post de radio din Bucuresti care emite i banda Vest, Mix FM, a preluat de curind zestrea fostului Radio Tinerama. El va emite 100,6 MHz i urma asocierii cu reteaua omonima al carui „cartier general” se afla la Brasov. Reteaua Mix FM emite i 22 de statii locale, cu un potential de peste 2 milioane de ascultatori. Mix FM Bucuresti retransmite programele Europei Libere.

Profil Communication conduce doua campanii pentru Bere Timisoreana
Agentia Profil Communication a conceput si derulat campania de promovare a imaginii Bere Timisoreana. Actiunea s-a desfasurat pe doua coordonate: campania de pe litoral, focalizata pe noul produs „Club XXI”, si prezenta la Expo 2000 Hanovra. Campania a fost gindita separat pentru cele doua marci „Timisoreana” si „Club XXI”. Promovarea marcii „Club XXI” a fost construita pe scenariul navetei spatiale. Cistigatorul concursului „Intra i echipajul Club XXI! Vino cu noi la Hanovra!” va beneficia de o excursie la Hanovra, i luna octombrie, sponsorizata de societatea Bere Timisoreana. Cele doua campanii publicitare se vor itilni la Expo 2000 Hanovra, unde Bere Timisoreana este prezenta i calitate de sponsor.

Mihai Stanescu schimba viata cu Europa FM
Noua campanie publicitara a postului de radio Europa FM beneficiaza de serviciile (si talentul) graficianului Mihai Stanescu. Cu acelasi slogan, „Viata se schimba”, campania ilustreaza (cu umor) schimbarile care vor avea loc i viata rominilor i aceasta toamna.