Cu sediul central la Barcelona, MPG a inregistrat in anul 2002 o cifra de afaceri de 10,8 miliarde de dolari. Media Planning Group are un puternic portofoliu de clienti internationali: Orange, France Telecom, LOreal, Danone. Cu prilejul lansarii Media Planning Group Romania, Ampelio Plaza, vicepresedindele MPG, si-a exprimat speranta ca in viitorul apropiat agentia sa ofere servicii pentru clientii locali, printre tintele pomenite numarandu-se Orange Romania si Campofrio.Gillette a trecut la M
Cu sediul central la Barcelona, MPG a inregistrat in anul 2002 o cifra de afaceri de 10,8 miliarde de dolari. Media Planning Group are un puternic portofoliu de clienti internationali: Orange, France Telecom, LOreal, Danone. Cu prilejul lansarii Media Planning Group Romania, Ampelio Plaza, vicepresedindele MPG, si-a exprimat speranta ca in viitorul apropiat agentia sa ofere servicii pentru clientii locali, printre tintele pomenite numarandu-se Orange Romania si Campofrio.
Gillette a trecut la Mindshare
Mindshare a castigat la nivel global contul media al companiei Gillette, in valoare de 600 de milioane de dolari. Contul a fost preluat de la Universal McCann. In Romania, Mindshare se va ocupa de partea de media, in timp ce agentia Ogilvy&Mather va asigura adaptarea creatiilor dezvoltate de Gillette la nivel global. Anterior preluarii contului, activitatile erau derulate in Romania prin agentia McCann Erickson Romania.
McCann Romania a luat un bronz la New York
Campania „Umbre”, creata de agentia McCann/Creative Services, a castigat medalia de bronz la New York Festivals – Television and Cinema Advertising Awards, sectiunea „campanii sociale”. Realizata pentru Centrul de Mediere si Securitate Comunitara, campania a fost lansata in Romania la mijlocul anului trecut. Principalii realizatori ai campaniei sunt Octavian Segarceanu, copywriter, si Radu Tinc, art director. La acelasi festival, McCann/ Creative Services a ajuns in finala categoriei „promovarea divertismentului” cu „Numai sase-s norocoase”, campanie realizata pentru Loteria Romana.
O noua revista de media MediaWeek
Revista saptamanala MediaWeek, dedicata integral zonei de media si comunicare, apare pe piata la 11 februarie. Publicatia se adreseaza cu precadere directorilor generali, zonei de marketing, mass-media si comunicare in general. Din tirajul total al revistei (10.000 de exemplare), jumatate va fi distribuit, prin posta, companiilor private clienti de publicitate si companiilor de media. Pretul unui exemplar vandut la taraba va fi de 34.900 de lei. Publicatia apare in 24-32 de pagini color. Obiectivele de publicitate ale revistei tintesc aproximativ 500.000 USD incasari in primul an de existenta.
Doi clienti noi pentru ArboMedia
Casa de vanzari ArboMedia are doi clienti noi – Life&Style si Auto, Motor si Sport, ambele titluri apartinand unor grupuri de presa germane. Life&Style este suplimentul cotidianului Evenimentul Zilei, editat de trustul Expres (Gruner&Jahr), iar revista Auto, Motor si Sport apartine grupului Motor Presse.