Bazar

Revelionul 2001 - noaptea cu cele mai multe reclamePentru ca de abia acum ne-am trezit din euforia trecerii i noul mileniu, am aflat din monitorizarea pusa la dispozitie de CSOP ca volumul brut de publicitate difuzat de principalele cinci televiziuni i timpul Revelionului 2001 a fost de 120.747 dolari. (Monitorizarea nu a tinut cont de disconturile si de itelegerile speciale oferite de posturile TV.) Conform datelor CSOP, Pro TV a difuzat reclame i valoare de 84.097 dolari, Antena 1 a vindut un

Revelionul 2001 – noaptea cu cele mai multe reclame
Pentru ca de abia acum ne-am trezit din euforia trecerii i noul mileniu, am aflat din monitorizarea pusa la dispozitie de CSOP ca volumul brut de publicitate difuzat de principalele cinci televiziuni i timpul Revelionului 2001 a fost de 120.747 dolari. (Monitorizarea nu a tinut cont de disconturile si de itelegerile speciale oferite de posturile TV.) Conform datelor CSOP, Pro TV a difuzat reclame i valoare de 84.097 dolari,
Antena 1 a vindut un volum brut de 24.862 dolari, TV Rominia 1 a difuzat publicitate de 6.972 dolari, iar Prima TV si Acasa TV au vindut reclame i valoarea bruta de 2.666 dolari si respectiv 2.150 dolari. Nu mai putin de 40 de marci de produse si servicii au beneficiat de reclame pe micile ecrane i intervalul orar 22,00 – 5,00. Pe primele locuri ale topului celor mai promovate marci
s-au aflat marca de coniac Alexandrion, cu un consum brut de 14.867 dolari, votca Smirnoff cu 7.800 dolari, sampania Angelli cu 6.880 dolari, J&B cu 5.500 dolari si Airwaves, cu 5.120 dolari.

Gabi Dobroiu munceste la Europa FM
incepind din 8 ianuarie a.c., la postul de radio Europa FM, Gabi Dobroiu realizeaza un nou program matinal intitulat „Desteptarea”. Gabi Dobroiu este ultima „achizitie” notabila a echipei Europa FM. El are 32 de ani, a lucrat timp de cinci ani la Pro FM, unde a fost timp de doi ani directorul executiv al retelei.

Leo Burnett&Target bea cafea Elite
in acest an, agentia de publicitate Leo Burnett&Target se va ocupa de campania de comunicare pentru producatorul de cafea Elite. in urma unei licitatii care a avut loc anul trecut, Elite a decis sa lucreze cu Leo Burnett&Target pentru toate marcile de cafea produse si comercializate i Rominia, atit pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate clasice (televiziune si presa), cit si pentru toate activitatile speciale: evenimente si promotii. Elite investeste i fiecare an doua milioane de dolari i promovare si publicitate.

Initiative a lansat editia „milenara” Media Fact Book
in ultimele zile ale anului trecut, compania Initiative Media a lansat editia anului 2000 a lucrarii Media Fact Book. in cele 60 de pagini ale ghidului media sunt incluse informatii la zi despre piata media romineasca si comparatii cu alte piete central si est-europene. De asemenea, Media Fact Book publica clasamentele investitorilor i publicitate si ale agentiilor de profil, ofera detalii referitoare la principalele organizatii ce reglementeaza piata publicitatii din tara noastra si i cadrul unui capitol special sunt oferite informatii despre Internet.

Young&Rubicam a lansat Red&White
La iceputul acestui an, agentia de publicitate Young&Rubicam a lansat pe piata romineasca marca de tigari Red&White apartinind companiei Philip Morris. Campania publicitara se desfasoara i presa nationala si locala, i ziarele de mare tiraj si i revistele cu mare audienta. Peste 1.000 de panouri publicitare vor fi instalate i itreaga tara. De asemenea, aproximativ 100.000 de postere si autocolante vor fi instalate i punctele de vinzare atit i mediul rural, cit si urban.

OQ Advertising ighite vitamine si analgezice
De curind, agentia de publicitate OQ Advertising a cistigat conturile publicitare pentru marca de vitamine Pikovit si analgezicul Daleron, apartinind companiei farmaceutice sloven KRKA. OQ Advertising va derula atit proiectele de creatie publicitara, cit si pe cele de media.