BAZAR

Ca urmare a noii legi a audiovizualului, CME a acceptat sa transfere operatiunile de broadcasting de la Media Pro International SA, in care detinea deja 66% din actiuni, catre Pro TV. In conexiune cu acest transfer, precizeaza Media Expres, compania va primi in plus actiuni Pro TV, astfel incat sa ajunga de la 49% la 66% si sa obtina controlul asupra licentelor prin care se face emisia. Pro TV detine 19 din cele 22 de licente pentru statiile care compun reteaua Pro TV, inclusiv Pro TV Internatio

Ca urmare a noii legi a audiovizualului, CME a acceptat sa transfere operatiunile de broadcasting de la Media Pro International SA, in care detinea deja 66% din actiuni, catre Pro TV. In conexiune cu acest transfer, precizeaza Media Expres, compania va primi in plus actiuni Pro TV, astfel incat sa ajunga de la 49% la 66% si sa obtina controlul asupra licentelor prin care se face emisia. Pro TV detine 19 din cele 22 de licente pentru statiile care compun reteaua Pro TV, inclusiv Pro TV International. Adrian Sarbu si Ion tiriac, partenerii romani, detin restul de actiuni Pro TV.

Andi Lazescu a preluat conducerea retelei Mix FM

De luna trecuta, Alexandru Lazescu a preluat managementul retelei radio Mix FM, anunta agentia Media Expres. El a fost initiatorul retelei de cotidiane locale Monitorul si, ulterior, directorul executiv al Televiziunii Romane in timpul legislaturii trecute. Alexandru Lazescu va realiza la Mix FM un pachet de programe comun pentru difuzare in retea, intr-un sistem pe care el il numeste „productie sindicalizata”. Grupul Mix are emisie proprie in 15 localitati in judetele Brasov, Mures, Constanta, Covasna, Cluj, Alba si Bacau, precum si mai multe statii afiliate, cu un total de peste 25 de puncte de emisie locale. Grupul este controlat de omul de afaceri si fostul parlamentar PNL, Aristotel Cancescu.

Media Direction gestioneaza contul grupului Renault pe trei ani

Incepand cu acest an, agentia Media Direction, membra a grupului Graffiti/ BBDO Romania, va gestiona pe o durata de trei ani serviciile de media pentru grupul Renault in tara noastra (Renault, Nissan Dacia). Colaborarea grupului Renault cu Media Direction a fost decisa in urma unei licitatii desfasurate in cursul lunilor aprilie – septembrie 2002. La licitatie au mai participat agentiile Optimedia Romania, Carat si Mediaplan. Anterior acestei licitatii, Media Direction a colaborat cu Automobile Dacia SA.