Bazar

Nederlanden si-a stabilit partenerii publicitariZenith Media Rominia este noua agentie care va asigura serviciile de media pentru compania Nederlanden Asigurari de Viata Rominia. Agentia a fost aleasa i urma unei licitatii la care au participat cinci firme de profil. Tot i urma unei licitatii, Nederlanden Asigurari de Viata Rominia a desemnat agentia D’Arcy drept firma de publicitate care ii va asigura strategia si creatia publicitara. Serviciile publicitare ale agentiei D’Arcy pentru compania

Nederlanden si-a stabilit partenerii publicitari
Zenith Media Rominia este noua agentie care va asigura serviciile de media pentru compania Nederlanden Asigurari de Viata Rominia. Agentia a fost aleasa i urma unei licitatii la care au participat cinci firme de profil. Tot i urma unei licitatii, Nederlanden Asigurari de Viata Rominia a desemnat agentia D’Arcy drept firma de publicitate care ii va asigura strategia si creatia publicitara. Serviciile publicitare ale agentiei D’Arcy pentru compania de asigurari sunt prevazute itr-un contract valabil pe doi ani. Cristian Stan, art-director, si Valentin Suciu, senior copywriter, sunt cei doi publicitari care au asigurat cistigarea contului de catre D’Arcy.

McCann-Erickson ii apara pe copii
Centrul de Mediere si Securitate Comunitara din Iasi si agentia de publicitate B.V. McCann-Erickson lanseaza prima campanie nationala pentru prevenirea abuzurilor asupra copiilor. Este prima actiune de acest fel care se deruleaza i Rominia. Proiectul este sustinut de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti. Elementul central al campaniei este spotul TV „Batatorul”, care va fi difuzat pe trei televiziuni centrale. in acelasi timp va fi dezvoltata o campanie nationala radio si una de publicitate exterioara (outdoor) i sapte orase ale tarii. Publicul tinta vizat sunt parintii cu virste itre 25 si 40 de ani, cu studii medii si superioare.

Attika Advertising umbla cu oferte pirat
O firma obscura de publicitate pe nume Attika Advertising din Bucuresti vintura prin persoana unui anume Cristian Iana, care se autointituleaza „media buying”, o oferta de publicitate Capital, promitindu-le potentialilor cumparatori reduceri de pina la 50% si, culmea nerusinarii!, o reclama color la pretul uneia alb-negru i paginile revistei noastre. Facem precizarea ca oferta Attika, nu are nici o baza contractuala cu revista Capital si este rodul unei sarlatanii. Din pacate, i ultima vreme, asemenea oferte pirat pentru diferite publicatii s-au imultit pe piata. Astfel de chilipiruri frumos ambalate ascund tepe.

Oglinda nu are licenta
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a tinut sa precizeze ca Oglinda TV, a carui lansare o tot anunta cu „surle si trimbite” dubioase Dan Diaconscu, nu are licenta de emisie prin satelit. in decembrie 2000, Dan Diaconescu si Emanuel Valeriu au sustinut acest proiect, dar membrii CNA au refuzat acordarea licentei. Consiliul reaminteste ca emiterea sau retransmiterea de programe fara autorizatie sau licenta de emisie constituie infractiune. in ultima vreme, la usile unor agentii de publicitate au batut oameni de la Oglinda TV, cu ofertele publicitare ale acestui post.

Genius a lucrat pentru TV Rominia 1
Pentru lansarea noii grile de programe si a imaginii canalului TV Rominia 1, agentia de publicitate Genius Advertising a realizat „identitatea de corporatie” (corporate ID), reprezentind noua sigla, genericele de prezentare pentru film, serial si publicitate. Tot pentru canalul TV Rominia 1, agentia a creat machetele de presa scrisa pentru noile emisiuni din grila.