Cert este ca de la 1 august, contul de creatie Zapp va fi impartit intre Ogilvy&Mather si Gavrila si asociatii. Modul de lucru este simplu: pentru fiecare proiect se face un fel de licitatie intre cele doua companii. Pentru BTL, Zapp lucreaza cu mai multe agentii, pe proiecte, in functie de evenimente.

Radio Total este de vanzare

Postul Radio Total s-a transformat in societate pe actiuni, urmand sa aiba zece actionari, a declarat Cornel Nistorescu, actionar al postului de radio. Structura de actionariat (care cuprinde acum sase actionari) va fi definitivata peste aproximativ o luna si jumatate. Cornel Nistorescu a precizat ca a purtat discutii cu mai multe companii, printre care si BBC, dar nu a spus cine va face parte din actionariat. Potrivit unor surse din piata, Cornel Nistorescu ar fi pe punctul de a vinde 65% din actiuni lui Liviu Luca, presedintele Sindicatelor Libere din Petrom, dar ziaristul s-a abtinut de la orice comentariu. Ziaristul Cornel Nistorescu a devenit proprietarul 100% al postului Radio Total in urma cu cateva luni, dupa ce a cumparat cota de 49,5 la suta detinuta de francezii de la Europe Developpement International. Cornel Nistorescu detinea pana atunci 51,5% din actiunile Radio Total.

Campanie Banca tiriac prin Cohn&Jansen

Shop-ul de creatie Cohn&Jansen este autorul ultimei campanii de comunicare a Bancii tiriac. Derulata la nivel national in presa, outdoor si POSM, campania include lansarea a doua noi produse bancare – Multicredit si Contul Junior – plus cosmetizarea identitatii de corporatie a bancii. Banca tiriac a inceput colaborarea cu Cohn&Jansen in octombrie anul trecut. Ultima campanie pentru Banca tiriac a fost realizata tot anul trecut de catre agentia
McCann Erickson.

Pitch Stop

Rezultatul licitatiei pentru comunicarea si strategia de imagine a Societatii Romane de Televiziune va fi cunoscut in cursul acestei saptamani. In finala au ramas agentiile McCann, Branzas Design, Grapefruit Design (doar pentru sectiunea identitate de marca) si Olympic DDB. Licitatia se desfasoara pe trei segmente: comunicare corporate, identitate de marca si comunicare integrata.