BCR Asigurări a lansat aplicaţia de asistenţă prin telefon „iPhone Insurance Assistance - BCR Asigurări VIG”, care simplifică şi urgentează procesul de soluţionare a daunelor prin faptul că oferă asiguratului posibilitatea de a trimite informaţii preliminare despre accident direct către Centrul de Daune al companiei.
Posesorul de smartphone are posibilitatea de a anunţa rapid accidentul la serviciul naţional de urgenţă (112), la compania de asigurări sau la compania de tractări, în funcţie de natura problemei. În plus, aplicaţia pune la dispoziţia clientului harta şi contactele service-urilor şi sucursalelor societăţilor de asigurare, în funcţie de localizarea GPS.
Prin contactarea companiei de asigurări, procesul de notificare a daunei este automatizat, clientul fiind programat telefonic pentru constatare şi reparaţie la service. În acelaşi timp, utilizatorul poate solicita orice informaţie de care are nevoie.
Potrivit şefului Direcţiei Daune BCR Asigurări, Eugen Stoica, timpul de aşteptare pentru apelarea asiguratului din partea call-center-ului este de trei minute.
‘Sunt şi vârfuri de sarcină, în special dimineaţa, dar am reuşit să rezolvăm şi problema aceasta’, a declarat marţi Eugen Stoica, în conferinţa de presă organizată cu prilejul lansării acestei aplicaţii.
De asemenea, în ceea ce priveşte companiile de asistenţă rutieră, clientul beneficiază de următoarele servicii: tractare, depanare şi asistenţă telefonică. La nivel naţional, timpul mediu de aşteptare pentru tractare este de 55 de minute.
Această aplicaţie, care este o premieră pe piaţa românească de asigurări, a fost special concepută pentru a putea fi descărcată şi utilizată pe telefoanele de tip Apple Iphone, fiind oferită gratuit atât asiguraţilor proprii, cât şi asiguraţilor altor companii, în ideea că aceştia ar putea să o folosească dacă sunt implicaţi într-un accident rutier cu un asigurat al BCR Asigurări VIG, a precizat preşedintele directoratului companiei de asigurări, Mihail Tecău.
Prin utilizarea noii aplicaţii iPhone Insurance Assistance, clienţii BCR Asigurări au următoarele avantaje: apelarea gratuită direct de pe telefonul mobil a serviciului de asistenţă rutieră, oriunde în ţară şi în Europa, avizarea daunei la call-center BCR Asigurări şi programarea la service, vizualizarea (în sistem hartă GPS) a tuturor sediilor BCR Asigurări, obţinerea de informaţii despre produsele de asigurare şi despre compania de asigurări, încheierea de asigurări, prin emitere electronică, completând datele personale direct de pe telefonul mobil.
Utilizatorii aplicaţiei au posibilitatea să beneficieze de acoperire teritorială astfel: pentru Casco şi Asistenţă Persoane: Europa, Rusia şi Turcia, iar pentru Asistenţă Rutieră: Europa, Turcia, Israel (exclus Ucraina).
„Ne propunem să adaptăm produsele noastre de asigurare la ultimele tehnologii în domeniul IT. Astfel, identificăm pentru clienţii noştri soluţii care să faciliteze comunicarea, accesul la produsele noastre de asigurare, precum şi simplificarea şi urgentarea procesului de soluţionare a daunelor. A ţine pasul cu aceste aplicaţii şi instrumente de comunicare presupune o serie de investiţii, pe care am decis să le facem, oferind asiguraţilor noştri pachete cu acoperiri multiple care să le satisfacă exigenţele”, a subliniat Mihail Tecău.
De asemenea, odată cu lansarea aplicaţiei, societatea Pointer Systems a preluat serviciile de asistenţă rutieră, deservind asiguraţii BCR Asigurări, oferind asistenţă telefonică, asistenţă tehnică, asistenţă depanare şi asistenţă tractare.
Serviciile sunt oferite gratuit, în cazul în care clientul este asigurat la BCR are încheiată o poliţă Casco Plus.
Firma Pointer Systems face parte din Pointer Telocation LTD, o societate multinaţională cu sediul central în Israel, și este listată pe piaţa financiară Nasdaq.