Banca Comercială Română (BCR) a lansat, astăzi, programul „Ghidul banilor tăi” care are ca scop sprijiniriea clienţilor în găsirea celor mai bune soluţii pentru administrarea banilor.Astfel, in fiecare unitate BCR va exista un consilier dedicat, care poate să ofere îndrumare gratuită tuturor celor care solicită acest lucru. „Devine din ce în ce mai complicat şi mai puţin eficient să dezvolţi relaţia cu un client, dacă nu există o minimă înţelegere a unor
Banca Comercială Română (BCR) a lansat, astăzi, programul „Ghidul banilor tăi” care are ca scop sprijiniriea clienţilor în găsirea celor mai bune soluţii pentru administrarea banilor.
Astfel, in fiecare unitate BCR va exista un consilier dedicat, care poate să ofere îndrumare gratuită tuturor celor care solicită acest lucru.
„Devine din ce în ce mai complicat şi mai puţin eficient să dezvolţi relaţia cu un client, dacă nu există o minimă înţelegere a unor lucruri simple, cum ar fi cele despre administrarea finanţelor personale. Vrem să îi ajutăm pe clienţii noştri, şi nu numai, să cunoască şi să înţeleagă elementele de bază necesare gestionarii eficiente a banilor personali. Am demarat astfel un program de consiliere gratuită şi fiecare client va primi, în cadrul întâlnirilor cu consilierii noştri, sfaturi personalizate, adaptate situaţiei, nevoilor şi dorinţelor sale”, a declarat Sorin Mititelu, director executiv Direcţia Dezvoltare Produse şi Afaceri Retail în cadrul BCR.
Programul de consiliere „Ghidul banilor tăi” presupune analiza situaţiei financiare curente a clientului, oferirea de soluţii pentru gestionarea zilnică a bugetului şi dezvoltarea unui plan de recapitalizare.
BCR a creat pe site-ul oficial o secţiune specială dedicată programului „Ghidul banilor tăi” unde clienţii pot găsi formularul în care să-şi completeze cheltuielile şi sfaturi despre cum să-şi gestioneze banii.
Clienţii îşi pot programa o întâlnire cu un consilier BCR prin apelarea serviciului Contact Center.