BCR şi-a anunţat intrarea în Secod Life, fiind prima instituţie bancară din România cu un sediu virtual pe această platformă. Plasată în centrul Pieţei Revoluţiei din Bucureştiul Virtual, sucursala BCR beneficiază de un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici în interiorul sucursalei şi de expunere în faţa a peste 800 rezidenţi care socializează în oraşul virtual.

Programul de educaţie financiară, „Şcoala de bani”, care va continua şi în 2010, va avea un corespondent 3D în lumea virtuala. Astfel, în Bucureştiul Virtual există deja amenajată o aulă universitară în care se vor desfâşura lecţiile iar elevii şcolii vor participa la concursuri sub formă de extemporale, în urma cărora vor putea câştiga premii.

Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact după modelul sucursalelor din realitate, iar, în interior, utilizatorii pot interacţiona cu diverse aplicaţii automatizate, pot afla mai multe informaţii despre promoţiile în curs (pachetul BCR Student şi BCR Pensii în acest moment), se pot inscrie în grupul „Şcolii de bani” iar, în curand, vor avea posibilitatea de a cumpara dolari Linden prin intermediul ATM-urilor.

Joburi virtuale

Este în discuţie şi posibilitatea de a oferi joburi în spaţiul virtual pentru absolvenţii „Şcolii de bani”. În plus, BCR va beneficia de branding în oraşul virtual pe tot parcursul anului 2010 şi va fi organizatorul a câtorva evenimente şi concursuri în Piaţa Revoluţiei din Bucureştiul Virtual.

„Deschiderea unei sucursale în Second Life şi integrarea programului de educaţie financiară „Şcoala de Bani” fac parte din strategia noastră de a interacţiona cu publicul şi la alte niveluri decât cele deja clasice”,  a declarat Daniel Pană, Director Executiv Direcţia Marketing BCR.

Versiunea 3D a Capitalei este creată de agenţia de advertising digital Chase Corp. care şi-a propus să o recreeze în cadrul reţelei de socializare online Second Life. Chase Corp. a cumpărat de la Linden Lab, compania care deţine această reţea, o insulă virtuală ce are aproape 65.000 de metri pătraţi reali.