Conform spuselor sale, BCR va dezvolta acest tip de experienţă digitală în cel puţin 10 agenţii, în acest an.

Conceptul noii unităţi plaseaza România în topul noilor tendinţe bancare integrând tehnologii avansate în comunicarea şi consilierea clienţilor.

Astfel că, în noua unitate bancară, clienţii vor putea utiliza tehnologii precum video-consilier, masă cu ecran Interactiv (adică asistenţă prin simulatoare de produse şi servicii bancare), Idesk (un ecran informativ prin care clientul participă în mod direct împreună cu consilierul pentru identificarea celor mai bune soluţii pentru nevoile sale financiare), servicii de tranzacţii bancare 24/24 şi pentru întâlnirile cu partenrii de afaceri, vor beneficia de un business HUB.

"Video Consilierul” din unitatea eXperience BCR este disponibil pentru clienţi după finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video  live care permite într-un mod interactiv transmiterea de informaţii şi simulări de calcul direct pe ecranul din faţa clientului, a mai spus vicepeşedintele Retail&Private Banking BCR.

Odată cu noul concept de sucursală digitală, clienţii vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de aşteptare la ghişee se va reduce, experienţa bancară a clientul va fi optimizată prin accesarea rapidă a informaţiilor, prin testarea unor opţiuni inovative într-un mediu unde clienţii pot beneficia de asistenţă specializată şi disponibilitate extinsă a unor servicii complexe. 

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, cu active de 14,4 miliarde euro. Banca oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 508 unităţi retail amplasate în majoritatea oraşelor cu mai mult de 10.000 de locuitori din toată România, ca şi prin cele 21 de centre de business şi 23 de birouri mobile dedicate companiilor. BCR deţine cea mai mare reţea de echipamente de auto-servire bancară din ţară – aproximativ 2.600 echipamente (ATM-uri, Maşini Multifuncţionale, Terminale Automate de Plăţi, Maşini de schimb valutar) ca şi 12.000 de terminale POS pentru plăţile prin card la comercianţi.