Astfel, în topul companiilor din domeniul bancar, BCR s-a situat pe primul loc cu un total de 9.265 apariţii media, dintre care 7.388 în mediul online, 1.147 în presa scrisă, 565 în social media, 129 la TV şi 36 la radio.
Pe locul secund al clasamentului destinat segmentului bancar s-a clasat BRD, cu 6.342 de apariţii, cele mai multe dintre acestea fiind în online (4.337), urmate de presa scrisă (1.259 apariţii) şi social media (516).
Clasamentul băncilor continuă cu UniCredit Ţiriac Bank, cu 2.936 apariţii media, Raiffeisein Bank (2.617 apariţii) şi Alpha Bank (2.130).
Pe de altă parte, în ierarhia companiilor de asigurări, cele mai numeroase apariţii media înregistrate în perioada august-octombrie au fost consemnate în cazul Astra Asigurări (957), urmată de Omniasig (615), Allianz-Ţiriac (597), BCR Asigurări (499) şi Ardaf (415).
Rezultatele studiului mediaTrust au fost obţinute din rapoarte ce conţin date generale cu privire la materialele care abordează subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoare publicitară echivalentă) şi prezintă tendinţe pentru anumite tipuri de media, transmite Agerpres.
Compania mediaTrust România, înfiinţată în anul 1999 şi care furnizează servicii de monitorizare către firme româneşti şi străine, este membră din 2004 a FIDEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare.
Din octombrie 2010, compania este deţinută în proporţie de 100% de către Institute of Media Monitoring (IMM) Polonia.