Banca Comercială Română şi Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare din România, au anunţat astăzi lansarea noului card de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piaţa aeriană low-fare locală, care oferă reduceri importante la achiziţionarea serviciilor şi biletelor de avion Wizz Air. Cardul de credit BCR Wizz Air este emis sub sigla MasterCard, în lei, cu limita maximă de 20.000 lei şi perioada de graţie de până la 53 de zile.Cardul are ataşat cel mai avantajo
Banca Comercială Română şi Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare din România, au anunţat astăzi lansarea noului card de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piaţa aeriană low-fare locală, care oferă reduceri importante la achiziţionarea serviciilor şi biletelor de avion Wizz Air.
Cardul de credit BCR Wizz Air este emis sub sigla MasterCard, în lei, cu limita maximă de 20.000 lei şi perioada de graţie de până la 53 de zile.
Cardul are ataşat cel mai avantajos program de loialitate: bonus 4% la achiziţionarea produselor şi serviciilor Wizz Air prin wizzair.com şi 2% pentru tranzacţiile efectuate direct la POS-urile comercianţilor şi pe Internet. Punctele acumulate în urma programului de loialitate pot fi folosite pentru cumpărarea de bilete de avion şi servicii Wizz Air.
Primii 2.000 de clienţi care achiziţionează cardul de credit BCR Wizz Air vor primi 20.000 de puncte bonus (200 de lei) pe care le pot folosi pentru a cumpăra bilete de avion sau alte servicii prin intermediul wizzair.com.
“Cardul de credit BCR Wizz Air facilitează accesul la călătorii prin reducerile atractive oferite la cumpărarea biletelor. De exemplu: dacă un client cu un venit mediu de 2.000 de lei cheltuieşte 30% cu cardul de credit BCR Wizz Air lunar, într-un an de zile adună puncte cât pentru 2 bilete dus-întors la Roma”, a încheiat Igor Zganjer.
Cardul de credit BCR Wizz Air mai beneficiază şi de asigurarea cumpărăturilor pentru 100 de zile de la achiziţie, reduceri la partenerii BCR, posibilitatea de înrolare la serviciul 3D Secure pentru tranzacţiile efectuate pe internet, notificări prin SMS şi extras de cont lunar gratuit.
Un astfel de card comun au lansat în vara anului 2007, GE Money, divizia financiară a General Electric, şi compania aeriană Ryanair.
SURSA: Wizz Air