BCR testează apetitul românilor de a lucra exclusiv cu automate bancare într-o unitate modernă

BCR, cea mai mare bancă locală după active, a inaugurat prima unitate modernă în care clienţii pot executa 24 ore/24 ore, exclusiv prin intermediul echipamentelor, operaţiuni de retragere bani sau alimentare conturi, plată facturi sau asigurări, plată de rate la credite, schimb valutar, depunere în depozite etc. Este vorba de sucursala de pe Calea Victoriei de la parterul Bucureşti Financial Plaza (BFP), fostul sediul Bancorex, în scurt timp urmând a fi deschisă o nouă astfel de unitate la sucursala BCR de la Piaţa Victoriei.

Unitatea dispune şi de o zonă de consiliere pentru clienţi, programul de consiliere fiind de luni până vineri între orele 9:00 şi 17:30.
„Este doar începutul  deschiderii unor astfel de unităţi. Am venit cu aceste maşini pentru a face viaţa mai uşoară clienţilor noştri în tranzacţiile de zi cu zi. Ei pot acumacum să facă, pe lângă depunerea de bani în cont, multe alte operaţiuni, şi nu doar pe perioada în care e deschisă o sucursală normalaă, ci 24 ore/ 24 ore. Multe facturi să plătesc cu numerar. Vrem să arătăm clienţilor noştri că e mult mai uşor şi mai sigur dacă le plătesc la automate. În plus, clienţii care îşi deschid conturi curente pot ataşa la ele un card activat instant. Prin noua unitate, clienţii au acces la bani oricând şi un control mai bun asupra banilor”, declarat Martin Skopek, vicepreşedinte executiv retail BCR.
Skopek doreşte să încurajeze clienţii BCR să opereze cât mai mult prin intermediul maşinilor şi canalelor alternative, aceştia efectuând în prezent în mare parte operaţiuni cu cash. Potrivit lui Skopek, 2,3 milioane clienţi ai BCR, din cei 3,5 milioane, încă operează cu cash.
„Noua unitate este o combinaţie între maşini şi oameni. A fost deschisă sub presiunea de a oferi clienţilor noştri o alternativă de acces nonstop la serviciile bancare. Dacă va fi un succes, o vom multiplica în cadrul reţelei”, a adăugat Skopek.
BCR doreşte ca întreg parterul Bucureşti Financial Plaza să fie transformat într-un centru complex de servicii bancare pentru clienţi.
Totodată, săptămâna viitoare BCR va inaugura şi lansarea a 400 de automate moderne, în mai multe sucursale, la care pentru început se vor putea plăti facturile la utilităţi şi telefonie.