Beautik Haute Parfumerie, pasiune şi afacere pe piaţa parfumurilor de nişă

In urma cu aproximativ doi ani, piata de retail de nisa din Romania a primit un nou jucator: primul magazin Beautik. Acesta a fost deschis in Bucuresti, la piata Domenii, si a venit cu un concept nou, inovator, dedicat produselor de lux pentru ingrijirea fetei si a corpului, dar si a parfumurilor si a produselor pentru machiaj. Acum reteaua Beautik Haute Parfumerie detine trei magazine in Capitala si se axeaza pe segmentul produselor de nisa, adresandu-se unor clienti pe masura. Magazinele Beau

In urma cu aproximativ doi ani, piata de retail de nisa din Romania a primit un nou jucator: primul magazin Beautik. Acesta a fost deschis in Bucuresti, la piata Domenii, si a venit cu un concept nou, inovator, dedicat produselor de lux pentru ingrijirea fetei si a corpului, dar si a parfumurilor si a produselor pentru machiaj.

Acum reteaua Beautik Haute Parfumerie detine trei magazine in Capitala si se axeaza pe segmentul produselor de nisa, adresandu-se unor clienti pe masura. Magazinele Beautik sunt operate de catre Green Net, companie care activeaza pe segmentul de import si distributie de produse dermo-cosmetice pe piata farmaceutica si de retail de 10 ani.

Conceptul Beautik Haute Parfumerie

Beautik Haute Parfumerie, abordeaza conceptul parfumeriei de nisa, oferind cele mai rare case de parfumuri si cele mai sofisticate arome din toate timpurile. Magazinul este dedicat atat parfumurilor cu o bogata istorie, dar si brandurilor nonconformiste, foarte actuale, a declarat Andreea Gheorghiu, director al Green Net.

In acest moment in magazinele Beautik se ragasesc aproximativ 15 branduri, majoritatea aduse pe piata din Romania in exclusivitate de catre Green Net din Italia si Franta. „Majoritatea brandurilor sunt branduri rare, aduse in exclusivitate pe piata locala. Raritatea lor este data de unicitate si de pasiunea cu care au fost create, ele nebeneficiind de publicitate” a mai spus Andreea Gheorghiu. Pentru anul 2009 Green Net isi propune sa adauge inca 10 branduri in portofoliul Beautik, aflandu-se in negocieri cu mai multe nume sonore din industria parfumurilor de nisa.

In magazinele Beautik se ragasesc si produse de ingrijire a fetei si a corpului, dar si cosmetice. „Brandurile de creme selective sunt aduse din Franta, Elvetia si Australia. Avem si un brand nou de machiaj, adus din SUA” a mai adaugat Andreea Gheorghiu.

„In Beautik vei afla ce parfum a dorit Napoleon sa fie creat pentru iubita lui sotie Josephine, cum Fracas, parfumul tipic al anilor ’40 si creatia suprema a maestrului modei Robert Piguet, a devenit aroma definitorie a multor vedete ca Madonna, Sofia Coppola sau Carolina Herrera si chiar nonconformistul creator al brandului Etat Libre D’Orange dedica unul dintre cele mai bune creatii ale sale, actritei preferate a lui Pedro Almodovar, Rossy de Palma” a declarat pentru Capital.ro Liana Vladescu-Carstea, tranier dermo-cosmetice Green Net.

In portofoliul Beautik se regasesc parfumuri cu o traditie foarte indelungata in timp, cum ar fi cele ale brandurilor Rance, E.Coudray sau Les Parfums de Rosine, dar si branduri foarte moderne, precum Robert Piguet sau Etat Libre D’Orange. Beautik este prezent in Romania cu Robert Piguet, E.Coudray, Rance, Juliette Has a Gun, Etat Libre D’Orange, Laura Tonatto, Bois 1920, Costume National, Il Profumo, Parfum de Nicolai, Les Parfums de Rosine, Nobile 1942, Parfum D’Empire, Profumi di Pantelleria, Eau D’Italie si Lubin.

Fiecare brand vine insa insotit de o poveste. „De exemplu, brandul Laura Tonatto are parfumuri create pe baza arhivelor din muzeul din Torino, parfumuri care inspira epoci diferite. Un alt brand interesant este Parfum D’Empire, al carui creator si-a propus sa creeze arome care sa evoce un anumit imperiu: rusesc, francez, roman” a mai spus Liana Vladescu-Carstea. In acest moment, cel mai scump parfum din magazinele Beautik este BOIS 1920, care are un pret de 540 de RON.

„Clientul Beautik Haute Parfumerie este o persoana educata, sofisticata in acelasi timp, o persoana care calatoreste foarte mult, pentru ca persoanele care ne trec pragul au vazut initial parfumurile la Paris sau Londra”, a declarat Andreea Gheorghiu. Aceasta s-a aratat increzatoare ca in urmatorii cativa ani piata parfumurilor de nisa din Romania o va egala pe cea din Italia sau Franta.

Planurile Beautik Haute Parfumerie

Daca intial reteaua Beautik a fost extinsa si in afara Capitalei, Green Net a luat decizia de a inchide aceste locatii. „Magazinele din afara Bucurestiului nu mai functioneaza, deoarece erau cuprinse in galerii comerciale, iar brandurile de parfumuri de nisa nu se potrivesc cu o astfel de locatie” a declarat Andreea Gheorghiu. Directorul Green Net a mai adaugat insa ca noul concept Beautik Haute Parfumerie va fi relansat in afara Capitalei, dar in locatii pe masura. In acest moment Green Net are in plan consolidarea afacerii pe piata bucuresteana. Aici detine trei locatii, America House din Piata Victoriei, zona piata Domenii si, cea mai noua, in Baneasa Shopping City.

Pentru anul 2009, compania isi propune sa deschida un nou magazin in Bucuresti. Acesta va fi situat intr-o locatie stradala, intr-o zona de lux a Capitalei, dupa spusele directoarei Green Net.

Andreea Gheorghiu spune ca nu se sperie de concurenta. Venind din aceasta bransa, unde Green Net activeaza de 10 ani, este sigura ca Beautik se va impune cu usurinta pe piata parfumurilor de lux.

Pentru anul in curs Beautik mizeaza pe o cifra de afaceri de 300.000 de euro, pentru ca in 2009 sa asiste la o crestere de 30-40% a business-ului, pana la 500.000 de euro. „Mizam pe mentinerea trendului crescator si in urmatorii ani” a declarat Andreea Gheorghiu.

La nivel de grup, Green Net mizeaza pentru 2008 pe afaceri de 6 milioane de euro, pentru ca in 2009 sa aiba loc o crestere de 30%.

Video: Cosmina Ionita, Capital WEB Tv