Clipul viral "Bebeluşii pe role", realizat în cadrul campaniei publicitare "Trăieşte tânăr" al brandurui de apă Evian, a intrat în Cartea Recordurilor cu cele mai multe vizualizări online. Reclama, realizată de agenţia BETC Euro RSCG pentru Evian, înfăţizează un grup de bebeluşi făcând cascadorii pe role, pe fundalul sonor al melodiei "Rapper's Delight". Spotul Evian Roller Babies, parte din campania "Evian Live Young", a fost lansat la începutul lunii iulie la nivel intern
Clipul viral „Bebeluşii pe role”, realizat în cadrul campaniei publicitare „Trăieşte tânăr” al brandurui de apă Evian, a intrat în Cartea Recordurilor cu cele mai multe vizualizări online.
Reclama, realizată de agenţia BETC Euro RSCG pentru Evian, înfăţizează un grup de bebeluşi făcând cascadorii pe role, pe fundalul sonor al melodiei „Rapper’s Delight”.
Spotul Evian Roller Babies, parte din campania „Evian Live Young”, a fost lansat la începutul lunii iulie la nivel internaţional şi a înregistrat 45 de milioane de vizualizari pe diverse siteuri de video sharing. Doar în trei săptămâni, clipul a avut 16 milioane de vizualizari pe YouTube.
Cele 45 de milioane de click-uri luate de reclama cu bebeluşi au fost strânse din iulie până la 9 noiembrie, un timp record, potrivit Guinness Book of Records.