Potrivit datelor companiei, obiectivele se referă la reducerea amprentei de apă cu până la 30% și a emisiilor directe de carbon cu 50%, comparativ cu procentele raportate în 2010.
„În România ne vom implica prin implementarea de programe locale privind managementul eficient al apei și al resurselor de energie în fabricile noastre din Ploiești, Timișoara și Poiana Negri. Vom continua dezvoltarea de soluții sustenabile și inovatoare, pentru a oferi, ca și până acum, produse de calitate și pentru a contribui la dezvoltarea comunităților în care operăm”, a, declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.
Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punctul de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania are operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni.
În România, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola