Printr-un proiect care a utilizat fonduri din Austria, programul BERD intitulat ''Advice for Small Businesses'' în România a conectat Depaco cu Zet Communications & Media, un consultant local în marketing, specializat în branding. 

Consultantul a analizat poziţionarea generală a brandului companiei şi brandurile de produse individuale şi a folosit rezultatele la dezvoltarea unei identităţi care să impresioneze piaţa pentru principalele grupe de produse: Wetterbest, Wetterbest Wind şi Wetterbest Plus. 

Lucrând împreună cu aceste produse, consultantul şi Depaco au creat Wetterbest Gladiator, un brand premium pentru un produs premium, lansat oficial în septembrie 2015. 

Depaco deţine la fabrica din Băicoi cea mai mare capacitate de producţie de ţiglă metalică şi accesorii pentru acoperişuri din România, respectiv 30 de linii automate şi patru hale de producţie, precum şi cea mai modernă linie de fabricaţie de accesorii pentru drenaj din România. 

Compania este singurul producător autohton de patru profile distincte de ţiglă metalică, Wetterbest Wind, Wetterbest Plus, Wetterbest Classic şi Wetterbest Gladiator. 

BERD, deţinută de 64 de ţări şi două instituţii interguvernamentale, susţine dezvoltarea economiilor de piaţă şi a democraţiei. În ultimii ani, BERD a început să-şi reorienteze atenţia dinspre fostul bloc sovietic spre Africa de Nord şi ţări precum Turcia. De la începutul activităţii sale, BERD a investit aproximativ şapte miliarde de euro în peste 368 de proiecte din România. În 2014, România a fost a şasea ţară în topul principalilor beneficiari de investiţii BERD. 

AGERPRES