România este printre țările cu cea mai redusă suprafață împădurită din UE, conform ultimelor date Eurostat. În 2020, țara noastră avea 29% fond forestier, iar suprafața împădurită a scăzut treptat din 2016 când aveam peste 7 milioane de hectare de păduri, la 6,9 milioane, în 2020.
Efortul de reîmpădurire este preluat și de mediul privat, acolo unde Bergenbier se implică de mai bine de 5 ani în acest proces. Campania Ziua Bradului Ovidiu lansată de brand aduce consumatorul de bere Bergenbier nu doar mai aproape de prieteni, dar și mai aproape de mediul înconjurător, prin implicarea acestuia în acțiuni de sustenabilitate și de consum responsabil.
Nu este prima campanie de acest fel pe care Bergenbier o desfășoară, “Ziua Bradului Ovidiu” fiind o continuare a succesului “Te răcorești și reîmpădurești”, demarată în urmă cu cinci ani, prin care au fost plantați peste 150.000 de puieți de brad.
Prin “Ziua Bradului Ovidiu”, Bergenbier creează o punte între povestea cotidiană a consumatorului și a bradului aflat în izolare care are nevoie de ajutorul prietenilor. Astfel, prin simpla achiziție a unei beri Bergenbier, consumatorii se bucură în mod responsabil de o bere filtrată și maturată la rece, cu CO2 din fermentație naturală și susțin, deopotrivă, eforturile companiei de a aduce mai mulți puieți de brad în pădure, compania ocupându-se de plantarea efectivă a brazilor.
Consumatorii Bergenbier pot ajuta la plantarea unor prieteni noi ai Bradului Ovidiu, în momentul în care achiziționează o bere – parte din vânzări vor fi direcționate pentru plantarea a 15.000 de puieți noi pentru ca Ovidiu să aibă o petrecere alături de prieteni noi.
Campania de responsabilitate Bergenbier vine în baza strategiilor globale, regionale și locale, aliniate cu obiectivele pentru dezvoltare durabilă ale Națiunilor Unite. De asemenea, consumul responsabil face parte din core business-ul Bergenbier.
Campania se adresează persoanelor peste 18 ani, iar mai multe informații pot fi consultate și pe https://bergenbier.ro/