BestAds judecă reclamele româneşti din 2007

A patra editie BestAds, primul festival online de publicitate din Romania, declara deschise urnele virtuale de vot. Pe www.BestAds.ro,  pasionatii de publicitate sunt provocati sa judece din nou reclamele romanesti, votand cele mai bune productii din 2007, din categoriile: spot TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora.  Intre 11 februarie si 10 martie, cele 46 de reclame aflate in competitie asteapta votul publicului. Cu 10 lucrari nominalizate la fiecare categorie (ma

A patra editie BestAds, primul festival online de publicitate din Romania, declara deschise urnele virtuale de vot. Pe www.BestAds.ro,  pasionatii de publicitate sunt provocati sa judece din nou reclamele romanesti, votand cele mai bune productii din 2007, din categoriile: spot TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora. 

Intre 11 februarie si 10 martie, cele 46 de reclame aflate in competitie asteapta votul publicului. Cu 10 lucrari nominalizate la fiecare categorie (mai putin cea radio, cu doar 6), BestAds isi propune sa realizeze cea mai democratica evaluare a pietei publicitare din Romania.  Cele 18 agentii ale caror lucrari au ajuns in etapa votului la BestAds sunt: Leo Burnett, Grey Worldwide Romania, Graffiti BBDO, Publicis, 23, GMP, Headvertising, McCann Erickson, Bigger Group, Cohn&Jansen-Ashley&Holmes, Next Advertising si CAP, Odyssey, Propaganda, Punct Advertising, Sorin Psatta, Gav Scholz & Friends si Tempo Advertising. 

Distributia voturilor poate fi urmarita in timp real in pagina de Rezultate partiale a siteului BestAds, iar pentru comentariile si pronosticurile sunteti asteptati pe topicul dedicat in forumul IQads. 

BestAds este un proiect IQads, sustinut de 24 FUN, Academia Catavencu, Business Standard, Cotidianul, The Money Channel, Money Express, Money Line, Radio Guerrilla, Realitatea, Tabu si Neogen.

Data: 20 februarie 2008

Sursa: IQads