Producatorul de ape minerale Biborteni a anuntat ca mizeaza in acest an pe o cota de piata de 7%, in crestere cu 2 procente fata de anul in curs.

In ceea ce priveste afacerile pentru anul in curs, Biborteni vizeaza in acest an o cifra de afaceri de 11,7 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. „Cifra de afaceri pentru anul 2007 a companiei Biborteni a fost de 9 milioane euro, fiind estimata pentru acest an la 11,7 mil euro”, au declarat reprezentantii companiei.

In urma cu 2 ani, s-a diversificat portofoliul de produse, lansand apa minerala Biborteni cu trei nivele de carbonatare: Forte, Echilibrata si Lejera. Si anul 2008 a adus noi lansari pentru Biborteni, care a adus pe piata apa minerala Valea Brazilor si bautura racoritare Limo, limonada gata preparata din apa minerala Biborteni decarbogazificata partial, suc si pulpa de lamaie.

Piata apei minerale imbuteliate a ajuns in prima jumatate a anului in curs la un volum de 551 de milioane de litri, iar valoric a urcat la 156,6 milioane de euro. Pe ansamblul anului se estimeaza o crestere valoricăa de 12% fata de nivelul de 390 de milioane de euro consemnat in 2007.

Sursa: Biborteni