Biborţeni se extinde cu trei sortimente de apă minerală

Biborteni Romania isi extinde gama de produse cu apa minerala in trei variante de carbonatare, lansarea noilor sortimente vizand cresterea vanzarilor cu 25-30%.   Prin cele trei sortimente de apa minerala: Biborteni Forte, Biborteni Echilibrata si Biborteni Lejera, compania isi propune sa atraga mai multe categorii de consumatori. Individualizata prin eticheta albastru-inchis, Forte este puternic gazoasa si reprezinta varianta traditionala a apei minerale Biborteni. Varianta Biborten

Biborteni Romania isi extinde gama de produse cu apa minerala in trei variante de carbonatare, lansarea noilor sortimente vizand cresterea vanzarilor cu 25-30%.

 

Prin cele trei sortimente de apa minerala: Biborteni Forte, Biborteni Echilibrata si Biborteni Lejera, compania isi propune sa atraga mai multe categorii de consumatori. Individualizata prin eticheta albastru-inchis, Forte este puternic gazoasa si reprezinta varianta traditionala a apei minerale Biborteni. Varianta Biborteni Echilibrata contine mai putine bule si poate fi recunoscuta dupa eticheta bleu-deschis. Personalizata cu eticheta verzuie, Biborteni Lejera are un continut scazut de bule si este recomandata in diete, activitati sportive si celor care nu tolereaza acidul in exces.

 

Toate cele trei sortimente vor fi disponibile pe piata in variantele de 0,5 si 1,5 litri.Lansarea produselor este sustinuta printr-o campanie de 1,5 milioane de euro, care cuprinde promovarea pe TV, in presa scrisa si BTL (below the line). Creata de agentiile Cap si Next, campania media consta in prezent intr-un spot TV care va rula timp de o luna si jumatate.

Madalin Simion, brand manager Biborteni, sustine ca, potrivit estimarilor companiei, cele trei sortimente vor creste vanzarile companiei cu 25-30%, in timp ce pentru produsul Valea Brazilor se asteapta o evolutie a vanzarilor de minim 20%. Pentru 2007, Biborteni isi propune sa isi mentina cota de piata de 5% si sa castige la nivelul unui an 1-2 procente. 

Sursa: Capital 06 Iunie 2007