Capital: Care sunt pașii care vor duce la apariția mai multor modele Pegas în piață? Vă gândiți să construiți o fabrică?
A.B/A.M: După mai mult de un an de brainstorming,  proiectare și management al producției, la finele lunii mai vom ieși pe piață cu primele modele. Este vorba de o serie destul de limitată adresată fanilor Pegas. În același timp, alte modele sunt deja în faze avansate de proiectare și lucrăm în continuare la ele pentru sezonul următor. Totodată, într-un viitor destul de apropiat, intenționăm să aducem cât mai multe facilități de producție în țară, direct sau colaborând cu producători de subansamble. Nu o să fie ușor, pentru că aceste facilități nu se construiesc peste noapte, dar căutăm soluții.
Să revenim însă la etapele de dezvoltare, care se vor desfășura pe mai mulți ani. După ce prima colecție va fi epuizată, vom merge la bănci cu planul nostru de afaceri pentru următoarele modele și pentru finanțarea unei părți din facilitățile de producție.
Apoi, luăm în calcul o listare la bursă bazată pe o strategie mai puțin convențională în România, cu implicarea comunității de bicicliști, fani Pegas.
O altă etapă se referă la scoaterea unei noi colecții, folosindu-ne de noile facilități și integrând mai mulți colaboratori interni.
Nu în ultimul rând, ne gândim să construim o fabrică integrată și să devenim, astfel, unul din foarte puținii producători europeni de  biciclete.
 
Capital: Pe termen lung, ce va însemna Pegas pentru piața românească?
A.B/A.M: Pegas avea o piață de aproximativ 300.000 de bicilete vândute anual. Primul obiectiv  pe termen lung este să atingem din nou acest nivel de vânzări. Credem că Pegas  poate să devină un centru important de producție pentru industria bicicletelor  la  nivel european.
Capital: Care sunt modelele pe care le veți dezvolta?
A.B/A.M: Pentru prima noastră colecție am ales un model foarte popular în anii ‘70-’80, cel cu șa lungă. Dar nu este o copie, este un ”tablou”. Adică nu ne-am mulțumit să venim cu o replică a unui model popular, ar fi fost prea simplu. Segmentul de vârstă vizat de noi cu acest model e mai degraba peste 25 de ani, diferit față de cel pe care l-au avut modelele similare la vremea lor. Prețurile variază în funcție de dotări între 1.100 și 1.300 lei. Nu am făcut încă gama entry-level cu care să atacăm hipermarketurile. Nu exludem și acest segment datorită faptului că Pegas a fost și va trebui să fie o bicicletă universală, accesibilă tuturor gusturilor și bugetelor. Însă, probabil că vom intra pe această piață mai tarziu, după ce ne vom dezvolta.
Prima fază de dezvoltare a fost și încă este cea mai grea pentru că investițiile vin doar din fonduri proprii și din folosirea unor facilități financiare care implică un rulaj foarte rapid al disponibilităților noastre.
 
Capital: Cum este piața locală de biciclete?
A.B/A.M: Piața românească de bicilete își revine rapid după o perioadă grea pe care a avut-o din1990 până în 2005 – 2006. Se pare că suntem la finalul unui ciclu în care romanii s-au orientat exclusiv către mijloacele de transport motorizate și mai ales autoturisme. Creșterea vine de la segmentul clasei medii care a început să aibă orientări eco. Ne ajută și prețul benzinei care a crescut amețitor în ultimii ani, dar și o o revigorare a culturii urbane legată de bicicletă, care se observă nu numai la noi, ci peste tot în Europa. Mai mult, observăm că în fiecare an își fac intrarea în România branduri consacrate la nivel internațional. Noi vom încerca să concurăm cu aceste branduri.