Conform unui comunicat al companiei, promoţia este valabilă pentru biletele achiziţionate în zilele de 4 şi 5, respectiv 18 şi 19 Decembrie 2010, pentru călătoriile efectuate în perioada 15 ianuarie – 15 martie 2011, pentru oricare din zborurile internaţionale operate de Carpatair.
‘Luna decembrie este luna cadourilor, o perioadă în care fiecare este în căutarea celor mai potrivite şi mai originale idei. Prin aceasta campanie de sărbători am dorit să oferim clienţilor noştri o variantă inedită de cadou pentru cei dragi şi să venim în întâmpinarea dorinţei lor de a călători şi de a cunoaşte locuri noi. Promoţia face parte dintr-un program mai amplu de fidelizare a clienţilor, care va continua cu noi proiecte şi în 2011’, a afirmat Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing & Vânzări.
Biletele de călătorie Carpatair pot fi achiziţionate atât online, cât şi prin intermediul Carpatair Call-Center sau a agenţiilor de turism.
Înfiinţată în 1999, Carpatair este în prezent cea mai mare companie aeriană regională din Europa de Sud-Est, operând în principal pe pieţe regionale de nişă. Începând din 2000 Carpatair a dezvoltat la Timişoara cel mai performant hub aerian din România, oferind pasagerilor posibilităţi de conexiune pentru orice destinaţie operată de companie în mai puţin de 20 minute.
Carpatair operează în prezent pe 10 aeroporturi interne şi 18 aeroporturi externe. Numărul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/săptămână spre 30 de destinaţii, din 6 ţări.
Din 2009, Carpatair a început procesul de extindere a operaţiunilor în ţară prin lansarea de zboruri directe spre Italia, din Bucureşti-Otopeni şi Craiova.
SURSA: Agerpres
În sezonul de schi ninge cu bilete ieftine