“Vom schimba prefixul până la sfârşitul lui 2011. Vrem să deschidem în jur de 10 magazine pe an”, anunţă Sorana Georgia, directorul general al Billa, numarul doi pe piaţa locală a supermarketurilor, după Mega Image.

Anul trecut, Billa a deschis 13 magazine, în urma unor investiţii de circa 12 milioane de euro. In ceea ce priveşte formatele magazinelor, Georgia spune că “analizăm şi evaluăm fiecare oportunitate în parte, obiectivul nostru fiind acela de a deschide magazine cât mai aproape de clienţii noştri. Este evidentă importanţa proximităţii.”. Billa operează, în ţară, magazine pe suprafeţe între 200 – 2.400 metri pătraţi.

O altă direcţie a dezvoltării companiei este legată de mărcile proprii; retailerul are peste 350 de produse marcă proprie în portofoliu (Clever- alimente şi My – produse de îngrijire corporală) care aduc 10% din vânzările retailerului, cifrate în 2010 la 290 mil. euro.

Parte a grupului german Rewe, care operează şi reţelele de magazine Penny Market şi Selgros, Billa a deschis primul supermarket din Bucureşti în 1999. In prezent, Billa operează 55 de magazine şi are peste 3.500 de angajaţi.

Principalii concurenţi pe segment sunt reţelele Mega Image (68) şi Carrefour Market (37).