Microsoft pierde un miliard de dolari la fiecare trei luni. Află de ce

Gigantul Microsoft a încercat să concureze Google pe piața motoarelor de căutare și a eșuat lamentabil, sunt de părere cei de la dailytech.com, care citează CNN. Potrivit acestora, eșecul Bing se măsoară în câteva miliarde de dolari până acum și pierderile continuă pentru Microsoft.

Aproximativ un miliard de dolari pierde firma înființată de Bill Gates de pe urma insuccesului motorului de căutare Bing, informează CNN. Lansat în vara lui 2009, Bing nu a reușit să se impună ca o variantă la Google, având o cotă de piață de doar 14,7%. Potrivit analiștilor, Bing nu a câștigat teren în detrimentul Google, care înainte de lansarea sa avea o cotă de piață de 65%, iar acum a scăzut la 64,8%, ci al celor de la Yahoo, Ask.com și AOL.

Potrivit unei analize CNN, din momentul în care a decis să intre în lupta motoarelor de căutare Microsoft a pierdut nouă miliarde de dolari. Din acestea 5,5 miliarde de dolari pot fi puse în seama Bing.

Microsoft încearcă să-și majoreze influența pe această piață prin parteneriate cu Facebook și Nokia, mai ales că finlandezii vor produce primele smartphonuri care vor rula sistemul de operare Windows Phone 7.