Birouri cu piscina in Bucuresti

Lux, securitate maxima, dotari la standarde internationale, posibilitatea de a alege finisajele interioare -acestea sunt principalele avantaje pe care le ofera Grand Offices. Reprezentantii Colliers International, agent exclusiv al cladirii, apreciaza ca facilitatile si tehnologiile de ultima ora ridica aceste spatii la rangul de clasa A. "The Grand Offices a intrat pe piata romaneasca la sfarsitul anului trecut si este un proiect unic pe piata prin standardul ridicat de calitate a spatiilor de

Lux, securitate maxima, dotari la standarde internationale, posibilitatea de a alege finisajele interioare -acestea sunt principalele avantaje pe care le ofera Grand Offices. Reprezentantii Colliers International, agent exclusiv al cladirii, apreciaza ca facilitatile si tehnologiile de ultima ora ridica aceste spatii la rangul de clasa A. „The Grand Offices a intrat pe piata romaneasca la sfarsitul anului trecut si este un proiect unic pe piata prin standardul ridicat de calitate a spatiilor de birouri si prin facilitatile pe care le ofera – galerii comerciale, spatii pentru activitati de petrecere a timpului liber si de intretinere, restaurante s.a.m.d”, afirma Bogdan Georgescu, director al firmei de consultanta imobiliara Colliers International. The Grand Offices face parte din complexul Grand, ce are in total 85.000 mp construiti si include Hotelul Marriott, galeriile comerciale Grand Avenue, Grand Casino si un centru de sport si fitness – Academia de Sanatate. De serviciile tuturor acestora se pot folosi si actualii si viitorii chiriasi ai spatiilor de birouri. De exemplu, ei au acces direct la piscina si la salile de fitness, la restaurante, cafenele, baruri s.a.md. In acest moment, din cei 11.000 mp de spatii de birouri au fost ocupate aproximativ 30% si sunt in curs si alte negocieri cu mai multe firme interesate. Tarifele de inchiriere sunt de 20-22 USD/mp/luna, negociabil, in functie de dimensiunile spatiului solicitat.
Acest nivel reprezinta o medie a chiriilor practicate pe piata bucuresteana, la birouri de clasa A (in general, in aceasta toamna tarifele variaza intre 18 USD/mp/luna si 24 USD/ mp/luna pentru spatii de clasa A, in conditiile in care in prima parte a anului, maximum era de 27 USD/ mp/luna).
„Prima jumatate a anului a dovedit ca piata spatiilor cu destinatie de birouri a fost mai dinamica decat in anii trecuti, cu mai multe investitii imobiliare la standarde internationale si cu mai multe tranzactii in desfasurare. Calitatea cladirilor de birouri s-a imbunatatit, atingand standarde internationale, pe masura ce investitorii au inceput sa-si dea seama de necesitatea livrarii de produse competitive pe o piata in crestere”, afirma reprezentantul Colliers.
Altfel spus, se ascute concurenta. Daca anul trecut erau pe piata bucuresteana circa 110.000 mp de spatii de clasa A, la inceputul lunii septembrie acest stoc a crescut la 141.000 mp. In total, la aceasta data, exista 315.000 mp de spatii de clasa A si B, din care circa 80.000 mp sunt neocupate, ceea ce reprezinta peste un sfert din total. Mai cautate sunt totusi birourile de clasa A, care, desi sunt mai scumpe, ofera mult mai mult ca dotare si facilitati. La acestea, gradul de neocupare este de 20,7%, fata de 31,75%, pentru spatiile de clasa B, aflate in cladiri mai mici si cu dotari standard.    

Calificative

Amplasament: *****
Este asezat in zona centrala a Capitalei, in apropierea Palatului Parlamentului si in imediata vecinatate a Hotelului Marriott. Pentru angajatii care folosesc mijloacele de transport in comun, chiar in fata sa exista o statie de autobuz si la cinci minute de mers pe jos se afla statia de metrou Izvor.
Parcare: *****
Centrul de birouri are 568 de locuri de parcare proprii, impartite in trei zone: doua de suprafata, cu un total de 475 de locuri si o parcare subterana, de 89 de locuri. Toate cele trei parcari au accesul controlat in permanenta.
Facilitati: *****
Pe langa facilitatile proprii – banca, sali de conferinta, apartamente business – chiriasii birourilor au acces si la restaurantele si cafenelele din Hotelul Marriott, care lucreaza si in regim tip catering, pot sa viziteze si sa cumpere din magazinele situate in zona comerciala Grand Avenue, din acelasi complex, si se pot folosi de serviciile de schimb valutar, agentie de turism, coafor si cosmetica, curierat etc. In plus, in centrul Academia de Sanatate se pot practica inotul, gimnastica de intretinere etc.
Dotari: *****
Spatiile sunt izolate fonic si sunt conectate la surse de energie si la Internet prin cabluri integrate in podea. Exista sistem de climatizare modern – de aer conditionat si de incalzire autoreglabile, generator de curent in caz de avarie, sistem de protectie antiincendiu, patru lifturi de lux.
Securitate: *****
Cladirea este pazita 24 de ore din 24.
Panorama: *****
Din birourile de pe partea dreapta a imobilului se vad Palatul Parlamentului si Parcul Izvor. Cum The Grand Offices este situat intr-o zona curata, de constructii noi, si din celelalte spatii se desfasoara in fata ochilor privelisti placute: fie spre o curte interioara, plina de verdeata, fie spre bulevard.
Flexibilitatea spatiului: ***
Cladirea, construita pe o structura inceputa inainte de 1989, are in total 11.000 mp spatii de birouri, dispuse pe opt etaje. Incaperile au inaltimi de 2,7-3,8 m, iar in marea lor parte sunt, in medie, de 64 mp fiecare. Numai la capete exista spatii mai mari si care ofera o mai mare flexibilitate pentru amenajare. Este un avantaj pentru clientii care doresc spatii mici (se pot inchiria birouri si cu o suprafata de doar 32 mp), dar compartimentarea a trei sferturi din spatiul de pe un etaj tip „apartamente de bloc” lasa putina libertate in amenajare companiilor care ar inchiria pentru sedii mai mari, de exemplu un etaj intreg (1.250 mp).
Raport pret-calitate: *****
Tarifele de 20 USD/mp/luna, negociabil, pentru clientii care doresc spatii mai mari si 22 USD/mp/luna, negociabil, pentru cei care inchiriaza spatii mai mici reprezinta un pret bun in acest moment.