Bitcoin România vizează între 75-100 de noi francize crypto-ATM până la finalul anului
Printre cele mai accesibile locuri în care clienții pot opera tranzacții la crypto-ATM-urile Bitcoin România se numără centre comerciale din rețelele Carrefour, Auchan, precum și majoritatea magazinelor de tip “shopping mall” din marile orașe din țară.
“Anul acesta a fost mai bun decât 2021, creșterea pe care am înregistrat-o fiind determinată de parteneriatele demarate sau consolidate pe parcursul 2021, precum și în primul trimestru din acest an. Ne dorim ca până la finalul anului să ne dublăm numărul de francize pe piața locală și să ajungem la un numar de aproximativ 150 de crypto-ATM-uri, prin aceasta urmârind o distribuție care să acopere cât mai eficient toată țara. Ne dorim totodată să creștem la un numar între 250-300.000 de clienți în platforma de tranzacționare. Însă aceste obiective depind în mare măsură de disponibilitatea sau accesul la capital de lucru suplimentar, de trendurile pieței crypto și de capacitatea noastră de a atrage parteneri noi”, afirmă Constantin Rotariu, cofondator și Chief Strategy Officer al Bitcoin România.
Numărul clienților Bitcoin România este în creștere
Cofondatorul adaugă că numărul clienților Bitcoin România – atât pentru rețeaua crypto-ATM, cât și în platforma de tranzacționare de cryptomonede – este în creștere indiferent de evoluția valorii monedei Bitcoin.
“Singurul aspect care s-a schimbat în ultima vreme pe baza evoluției valorii monedei este ponderea tranzacțiilor, cele de cumpărare câștigând teren semnificativ în fața celor de vânzare”, explică Constantin Rotariu.
Pentru 2023 conducerea companiei vizează o creștere a numărului de crypto-ATM-uri pana la 250 de unități, mizând pe oferirea de servicii specializate de cea mai bună calitate către parteneri și clienti și pe accelerarea&securizarea unora dintre procesele operaționale cu impact major în economia afacerii.
Bitcoin România organizează astăzi, 22 septembrie, un eveniment cu aproximativ 100 de persoane,în special parteneri ai companiei.
“Scopul este de a reuni toți stakeholderii din universul operațional al afacerii ATM, de a recompensa performanțele deosebite și de a găsi împreună soluții adecvate pentru atingerea obiectivelor strategice pe care ni le-am propus – parteneriate noi și 150 de ATM-uri la finalul 2022. Ne dorim totodată să insuflăm partenerilor sentimentul de apartenență la această comunitate, să ne consolidăm relațiile și să construim o cale pe care să mergem împreună către succes”, adaugă Constantin Rotariu.