Anunțul Koyos.ro vine după ce eMAG, cel mai mare retailer online, a anunțat că începe Campania de Black Friday mai devreme cu o săptămână.
Reprezentanții Koyos.ro anunță că investește în stocuri de patru ori mai mult, decât în edițiile anterioare organizate de Black Friday.
„Faţă de anul trecut, vom dubla atât varietatea ofertei de Black Friday cât şi volumul stocurilor, investiţia în această promoţie fiind de patru ori mai mare faţă de anul trecut. Ne aşteptăm ca vânzările să crească în consecinţă.” declară Dana Iorga, Director General Operaţiuni Koyos.ro.
Anul acesta vor participa la campania Black Friday 80% din categoriile de pe site: Telefonie, Electronice, Electrocasnice, Casă şi Îngrijire personală. Pentru multe produse reducerile pot ajunge şi până la 80%, se mai arată în comunicatul site-ului.
Totodată, retailerul anunță că lovrările vor fi făcute mai rapid decât anul trecut “datorită unor optimizări procedurale şi de platformă software ce integrează în timp real depozitul central de pe autostrada Bucureşti-Piteşti, cu depozitul tampon din zona de nord a capitalei şi cu cele două puncte de livrare, Băneasa şi Eroilor. În primele zile de Black Friday se va lucra în ture non-stop”.
În 2013 se aşteaptă un număr de vizitatori de cel puţin două ori mai mare decât anul trecut. Serverele sunt pregătite să susţină vârfuri de sarcina de 200 de ori mai mari decât încărcarea normală.