Retailerul online eMag anunţă vânzări de peste 115 milioane de lei, la doar 30 de minute după începerea evenimentului de shopping Black Friday, care a debutat la ora 6:55.
La momentul începerii evenimentului de reduceri, pe platforma online erau peste 220.000 de oameni, care au plasat mai mult de 100.000 de comenzi, în primele 10 minute.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din: Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iaşi şi Slatina. Pe lista produselor tranzacţionate s-a aflat şi un Volvo XC 90 de 59.000 de euro, comandat în primele minute.
De asemenea, 25.000 de produse au fost comandate cu livrare în puncte de ridicare easybox. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.
Potrivit datelor publicate vineri de retailer, pentru această zi sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul întregii zile.
Reprezentanţii eMag estimau, recent, vânzări de peste 500 de milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2019.
Printre ofertele pregătite de eMag de Black Friday 2019 se află: 70.000 de televizoare (inclusiv la diagonale mari), 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 maşini de spălat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion (ceasuri, genţi, încălţăminte, geci de iarnă etc.), 150.000 de parfumuri şi cosmetice, 400.000 de jocuri şi jucării, 200.000 de anvelope (în special de iarnă), 400.000 de produse de casă şi grădină, respectiv 50.000 de articole şi echipament sportiv.
De asemenea, la vânzare sunt disponibile şi produse speciale, printre care se va afla în premieră un Ferrari GTC 4 Lusso – cu o reducere de 45.000 de euro (de la 308.000 euro la 263.000 euro), servicii de închirieri de maşini, de car sharing, bilete de avion – cu 50% reducere de la Blue Air, bilete la evenimente sportive (Roland Garrros, Wimbledon, finala Champions League de la Istanbul, Formula 1 – cu câteva circuite), zbor cu balonul, închirieri de conace, golf, servicii medicale (Medicover şi Regina Maria), abonamente stomatologice, abonamente Vodafone – cu 30% reducere, cafea de la Starbucks online, intrare în parcuri tematice din România şi Europa, aur (în monede şi lingouri), ceasuri şi bijuterii de lux, pachete turistice pentru România şi alte 14 ţări.
Companie românească fondată în anul 2001, eMAG a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru ţări în care activează.
În 2018, veniturile grupului eMag au crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei, comparativ cu datele din anul precedent.