Unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul de pantofi din ţara noastră, Otter Distribution, se pregăteşte pentru ediţia din acest an a Black Friday. Compania a investit în optimizarea procesului de livrare, alegând pentru asta soluţia oferită de platforma Innoship pentru gestionarea comenzilor online.
“Tradițional, ȋn perioada de Black Friday și a sărbătorilor de iarnă, vânzările online cresc. Anul acesta, având ȋn vedere restricțiile impuse de autorități, ȋn contextul pandemiei Covid-19, care vor limita accesul ȋn magazinele fizice, ne așteptăm la o majorare semnificativă a volumului de comenzi online.
Am decis să folosim platforma Innoship pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților noștri, dar și pentru o mai bună gestionare a serviciilor de curierat. La foarte scurt timp de la implementarea soluției, am observat o creștere a eficienței ȋn procesul logistic atât din punct de vedere operațional, cât și al optimizării costurilor”, afirmă Alin Vlad, Marketing Manager Otter.
Soluţiile Innoship îşi propun să eficientizeze costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25%, să crească rata de conversie cu până la 30%, dar și performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcţie de criteriile selectate de retailer în platformă.
,,Piața de e-commerce din România se dezvoltă ȋntr-un ritm alert, fiind preconizată o triplare a numărului de achiziții online, până ȋn 2030. Retailer-ii au ȋnceput să ȋnțeleagă necesitatea de a investi ȋn crearea unei experiențe facile de cumpărare online.
Calitatea procesului de livrare este extrem de importantă pentru satisfacția clienților și ne bucurăm că tot mai mulți jucători mari, din domenii diverse, apelează la soluția Innoship. Feedback-ul pe care l-am primit, până acum, este foarte bun, dar inovăm ȋn continuare adaptat la nevoile clienților”, declară Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship.
Start-up-ul tech Innoship cunoaște o creștere accelerată și a ajuns la un portofoliu de peste 120 de clienți, ȋn ultimul an. Compania gestionează zilnic aproximativ 50.000 de comenzi pentru cele mai cunoscute nume din ecosistemul local de e-commerce și distribuție precum Otter, Yves Rocher, Leroy Merlin, OLX și mulți alții.
Otter este recunoscut pe piața din România ca unul dintre cele mai mari magazine multibrand. La nivel național, rețeaua Otter Distribution numără, în prezent, un total de 68 de magazine: 34 Tezyo, 23 Salamander, 6 Aldo si unul Gryxx.