De Black Friday 2021 cei de la eMag au dat o lovitură uriașă. Românii care au accesat acest site au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut. Acest lucru s-a putut observa la doar 7 ore de la debutul campaniei Black Friday. De departe, românii au preferat să plătească cu cardul. Plăţile online cu cardul au ajuns la aproape 60%, cea mai mare creştere din ultimii ani, informează platforma online.

Aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în localităţile în care este disponibil.

„În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în acelaşi interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi disponibile până noaptea târziu”, se precizează în comunicatul companiei.

Black Friday la eMag. Care a fost cea mai mare comandă

Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande în valoare de 38.185 lei, cel mai mic preţ din an.

În primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă.

 

„Am remarcat trei tendinţe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienţii s-au obişnuit că online pot comanda orice şi pun în coş produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% şi arată, pe de o parte, încrederea în comerţul online şi, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendinţă este comanda prin intermediul aplicaţiei ca principală metodă de achiziţie. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendinţe se vor accentua în anii următori şi comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienţilor”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Unde s-au înregistrat cele mai mari vânzări

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt: produse pentru casă şi îngrijirea casei – 156.000, beauty şi îngrijire personală – 123.000 şi electrocasnice mici – 73.000.

Vânzările de produse speciale de Black Friday 2021 au inclus automobile – 9 comenzi, aur şi monede – 2,4 kg sau pachete turistice – 935 nopţi de cazare.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria.

UPDATE

O tranzacţie care a depăşit 90.000 de lei a fost cea mai importantă până la ora 18:00, în cadrul campaniei Black Friday 2021, arată datele actualizate ale PayU România.

Volumele tranzacţionate s-au cifrat la aproximativ 300 de milioane de lei fiind înregistrate peste 510.000 de tranzacţii.

Tranzacţiile efectuate prin plata cu un singur click au avut o pondere de 64%.