A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a fost un succes mare, cu peste 647.000 de clienți care au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, cu 22% mai mult decât anul trecut, depășind așteptările.
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a fost un succes mare
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a fost un succes mare, cu peste 647.000 de clienți care au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, cu 22% mai mult decât anul trecut, depășind așteptările.
Cei 13.200 de vânzători de pe Marketplace au avut vânzări mai mari cu 30% față de anul trecut. În plus, a fost un record de utilizatori activi ai abonamentului Genius, care oferă livrări gratuite nelimitate și oferte speciale, ajungând la un milion de utilizatori în România. Clienții care au făcut cele mai mari comenzi sunt din București, apoi din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.
Cele mai comandate produse au fost:
Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000
Băuturi, alimente, hrană pentru animale și produse de curățenie: 706.000
Jucării și articole pentru copii: 399.000
Laptopuri, produse IT, birotică și papetărie: 144.000
TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000
Electrocasnice mici: 162.000
Produse de fashion și sport: 113.000
Mobilă și produse pentru casă: 210.000
Diversitatea mare de oferte a menținut interesul clienților
Diversitatea mare de oferte a menținut interesul clienților pe tot parcursul zilei de Black Friday. Rezultatele acestei ediții confirmă tendințele observate în studiile recente, care arată că tot mai mulți consumatori își pregătesc bugete mai mari și chiar amână unele achiziții pentru a profita de cele mai bune oferte ale anului, atât pentru produse de durată, cât și pentru cele de zi cu zi.
Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 de vouchere pentru bilete de avion, 19 mașini, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.
„Black Friday este un moment foarte aşteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienţii se pregătesc din timp, îşi planifică cumpărăturile şi aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziţie.
Implicarea activă a comercianţilor din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune preţuri din an şi opţiunile flexibile de plată şi livrare au răspuns nevoilor oamenilor şi au menţinut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, ne explică Tudor Manea, CEO eMAG.
Peste 38% dintre clienții care au comandat de Black Friday aveau un abonament Genius, care le oferă livrare gratuită și oferte exclusive. Aceștia au cumpărat, în medie, 6,3 produse din diverse categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă și cosmetice, până la hrană pentru animale.
De asemenea, 73,35% dintre comenzi au fost plătite cu cardul online, ceea ce arată că mulți clienți preferă metodele de plată rapide și sigure. Aproape 81% dintre comenzi au fost livrate la lockerele din localitățile unde acest serviciu este disponibil.
eMAG, fondată în 2001, este un important jucător pe piața comerțului online, cu activități în România, Ungaria și Bulgaria.